Vrsta treninga koji obožavaju anđelice Victoria’s Secreta

06.10.2019.

Kako do savršeno isklesanog tijela?

Prošli mjesec izašla je informacija kako se prvi put u 24 godine neće održati spektakularni show branda Victoria’s Secret. Revija na kojoj smo godinama gledali najljepše žene na svijetu poput Heidi Klum, Alessandre Ambrosio, Adriane Lime te mnoge druge savršeno isklesane ljepotice koje su, osim donjeg rublja, promovirale i zdrav način života. Upravo su Josephine Skriver i Jasmine Tookes bile te koje su svoje prijateljstvo s modne piste i ljubav prema sportu pretočile u brand JoJa. Riječ je o blogu i YouTube kanalu na kojima svakodnevno objavljuju zdrave recepte, treninge i novitete vezane uz sportski lifestyle.

 



View this post on Instagram

Using each other’s weight and some extra too! Who’s done this before!? #jojalife

A post shared by JoJa (@joja) on Aug 26, 2019 at 9:20am PDT

 

Gotovo se sve anđelice kunu u vježbanje na pilates reformerima za kojeg kažu da je ključan za oblikovanje tijela te opisuju kako su ga uvrstile u svoje redovite treninge. Da je riječ o sve popularnijoj tjelesnoj aktivnosti uvjerila nas je i instruktorica pilates reformera, Diana Kozniku (Biotrening Centar).

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Biotrening Centar (@biotrening) on Apr 5, 2019 at 1:52am PDT

  1. Koje su prednosti vježbanja na pilates reformerima?

Prednosti i rezultati rada na reformerima su izduženiji mišići za razliku od druge vrste tjelovježbe. U svakoj vježbi se zahtjeva maksimalna aktivacije trupa kao stabilizatora i bez obzira na to koja se vježba radi, velike skupine mišića su uključene u rad, a uz to radi se i na koordinaciji i balansu.

 

  1. Mogu li vježbati početnici?

Bilo da vježbate u grupi ili individualno vježbe se uvijek mogu prilagoditi stupnju treniranosti. I ono što je bitno, prolaze se uvijek osnovni principi vježbanja kao što su pravilno disanje te držanje tijela u određenim pozicijama tako da prethodno znanje o samom pilatesu nije potrebno već se sve radi na svakom treningu.

 

  1. Kada su vidljivi prvi rezultati?

Rezultati su vidljivi vrlo brzo, kroz dva mjeseca i to najviše u samoj posturi (držanju tijela). Vježbanjem na reformeru utječemo na mišićnu izdržljivost i snagu, a mišići ljepše izgledaju i postaju zategnutiji.

 

  1. Kako izgleda jedan trening na reformeru?

Trening je uvijek poluprivatnog karaktera tako da je i prilagodljiv zahtjevima i željama grupe. Na svakom se treningu prolaze osnovni principi pilatesa, uvodnog dijela u kojemu pripremamo tijelo na zahtjeve glavnog segmenta treninga, u kojemu pak naglašavamo određeni dio tijela dok se ostatak aktivira. Trening ima svoj “flow” i vrlo ga je lako pratiti.

 

  1. Mogu li na reformeru vježbati svi?

Mogu! Mlađi, stariji, žene, muškarci, rekreativci ili profesionalni sportaši. Također, velika prednost je ta da se ova sprava koristi puno i u rehabilitaciji ozljeda tako da stvarno nema izlika za ne početi trenirati.

 

Vježbanje pilatesa na reformeru službeno je postao IT trening ne samo na daljem zapadu, nego i kod nas. Zato pronađi najbliži studio i neka ova vrsta treninga postane tvoja meditacija u pokretu!

 

Piše: A.M.
Fotografije: Profimedia/Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh