Zašto je odgađanje alarma najgora stvar koju možete učiniti ujutro i kako to popraviti?

28.11.2017.

Rijetki među nama ustaju puno ranije prije posla da bi meditirali, vježbali, kvalitetno doručkovali i sretni stigli na posao, a problem možda leži upravo u odgađanju alarma

Gumb “snooze” nas tako primamljivo doziva svakog jutra i rijetko tko od nas ne odgađa alarm i nekoliko puta prije ustajanja. No, upravo je to možda razlog zašto i sami nismo jedni od onih ljudi ujutro lako ustaju i prije posla odrade vježbanje, pročitaju dva poglavlja knjige i odrade niz drugih aktivnosti koje mi ne možemo ni zamisliti.

Odgađanje alarma negativno utječe na naše raspoloženje tijekom jutra. Već je i prva zvonjava dovoljan šok, a još ćete se gore osjećati kada ponovno zaspite, a alam zazvoni već za deset minuta. Tako ćete zbuniti i tijelo i mozak, a rezultat je taj da ćete se tijekom cijelog jutra osjećati umorno i nespremno za izazove koje dan donosi.

Jutranja zvonjava alarma u nekoliko navrata negativno utječe i na vaš živčani sustav. Svakih 10 minuta kada alarm zazvoni tijelo doživi svojevrstan šok. Iako mislimo da ćemo osjećati bolje ako još samo malo ostanemo u krevetu, zapravo ponovno padamo u duboki san zbog čega je svaki novi alarm šok za tijelo.

Ovog se problema možete riješiti tako da uvedete kvalitetnu rutinu spavanja koje ćete se pridržavati. To znači da svake večeri idete spavati u isto vrijeme i budite se isto vrijeme ujutro.

Ako vam je teško ustati ujutro, jednostavno idite ranije spavati. Isprva možda nećete moći zaspati, no tijelo će uskoro “naučiti” kada je vrijeme za spavanje i brzo ćete usvojiti rutinu spavanja. Kad je jednom usvojite ujutro ćete se početi buditi i bez alarma, a biranje opcije “snooze” neće vam ni pasti napamet.

Piše: N.B.
Foto: @theslowtraveler

Preporučujemo

Pročitajte i...

Beauty proizvodi koji će vam pomoći da lakše zaspite

Ako vas muči nesanica i imate problema sa spavanjem, otkrijte nekoliko odličnih proizvoda koji će vam pomoći da jednostavnije utonete u san

Loše spavate? Možda je kriva vaša večera!

Ono što jedemo i koliko pojedemo tijekom večere znatno utječe na kvalitetu našeg sna

Najbolji lijek protiv prehlade! I još više od toga!

Znanstveno je dokazano da je seks dobar i za mentalno i za psihičko zdravlje. Otkrijte koje su najveće blagodati strastvene "interakcije"

Jutarnji rituali

Navike koje nas čine još umornijima

Ako se osjećate iscijeđeno, nemojte odmah za to kriviti prošlu noć. Iako je nekvalitetan san jedan od glavnih razloga umora, postoji još nekoliko drugih krivaca – a neki od njih pojave se prije nego izađete iz stana

Koliko nam je sna doista potrebno?

Istraživanja govore da gotovo trećinu svog života prospavamo, a pozitivne strane kvalitetnog sna dugotrajno djeluju na naše općenito zdravlje

▲ Povratak na vrh