Zašto ne bi smjeli preskočiti jutarnje tuširanje?

22.01.2017.

Pretvorite tuširanje u jutarnji ritual s kojim ćete probuditi vlastitu energiju u tijelu i spremno ‘uskočiti’ u svakodnevnu jurnjavu

Nema ništa ljepše od ljenčarenja u krevetu ujutro kada se probudimo. Mogli bi satima sporo se prebacivati s jedne strane na drugu, lagano se rastezati i zaboraviti na svakodnevne obaveze.

Eh, kada bi bar tako mogli!

Umjesto toga vjerojatnija je slika kako ujutro bijesno bacamo budilicu, jedva se ustajemo i sanjivo teturamo do kupaonice. Za one koji se posebno teško bude ujutro nema drugog rješenja od hladnog tuša!

 

Probudite vlastitu energiju
Tuširanje na početku dana probuđuje energiju i cirkulaciju, sasvim nas otriježnjuje i osvježava, pa orni krećemo u novi dan. Jutarnje tuširanje ima pravo terapeutsko djelovanje, a naizmjenično tuširanje toplom i hladnom vodom, pod snažnim mlazom vode koji nas masira, toliko pojačava krvotok da se u trenu osjećamo poletno i osvježeni. Preporuča se da se nakon mlaza tople, tuširajte mlazom hladne vode i to naizmjenice ponovite nekoliko puta. Krenite s mlazom tuša prvo od stopala pa polako prema gornjem dijelu tijela.

Na taj ćete način ‘tjerati’ krv prema srcu i ubrzavati cirkulaciju. Dok jednom rukom pokrećete tuš, drugom se trljajte kružnim pokretima lufom ili četkom za tijelo i dodatno potičite tijelo da proizvodi vlastitu energiju.

 

Naizmjenično toplom, pa hladnom vodom
Pojedini stručnjaci preporučuju da tuširanje toplom vodom traje 3 minute, a zatim da se pola minute tuširate hladnom vodom, što bi trebalo ponoviti 2 do 3 puta.
Nakon tuširanja dobro se istrljajte ručnikom, također od periferije prema srcu. Na kraju ćete osjetiti vidljive rezultate – nestalo je pospanosti i tromosti, pa puni elana možete krenuti u nove radne pobjede.

 

N. Petan

Fotografija Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Šest savjeta uz koje ćete i vi postati jutarnji tip osobe

Ako ujutro teško ustajete, možda je vrijeme da promijenite neke navike

Teško vam je ustati ujutro? Imamo savjete za vas

Rijetko tko se rađa kao jutarnji tip osobe, no sjajno je što svi možemo naučiti kako to postati

Kako se uz samo jedan korak ujutro osjećati svježije?

Mnogi od nas se ujutro teško bude i imaju manjak energije tijekom jutra, no tog se problema možemo riješiti uz samo jedan laki korak

Sedam stvari koje možete napraviti prije odlaska u krevet kako biste si olakšali idući dan

Stvaranje dobrih večernjih navika može biti korisno za svakoga od nas jer će nas poštedjeti jutarnjeg stresa i olakšati ustajanje iz kreveta

Pet savjeta koji će vam olakšati jutarnje buđenje

Stvaranje navike jutarnjeg buđenja može biti korisno za svakoga od nas jer će nas poštedjeti nervoze i olakšati ustajanje iz kreveta

Pet savjeta za energičnije jutro

Zimi nam uvijek nedostaje energije, no sami na to možemo itekako utjecati

▲ Povratak na vrh