Evo kako da vaša forma preživi božićno prejedanje!

21.12.2019.

Fitness influenceri su podjelili nekoliko savjeta

Vrijeme božićnih blagdana znači samo jedno, a to je borba kako pojesti bakinu sarmu, mamine kolače i najfiniju francusku salatu, a da pri tome ne „zaradimo“ koji kilogram više. O tome najviše znaju fitness treneri koji često od svojih klijenata čuju: „Ma pojeo sam samo ovo, advent je, moram nešto…

Trener Ante Burazin kaže da ljudi trebaju prestati tražiti izgovore ako žele ozbiljno poraditi na sebi. Stoga, krenite odmah, poslije će biti puno lakše ako uspijete u prosincu!

Savjeti kako preživjeti prosinac by Ante Burazin

  • Nemojte prestati trenirati samo zato što su blagdani jer prestankom treninga izaći ćete iz svoje rutine, a postat ćete ležerniji i po pitanju hrane. Dakle, trenirajte, pa i ako pojedete malo više ili neki krivi zalogaj, šteta je manja!
  • Zamjena za slatkiše! Proteinske čokoladice su uvijek dobar izbor umjesto raznih kolača, zasitit će vašu potrebu za slatkim i zdravije je!
  • Uvijek nek vam je boca vode pri ruci!
  • Usredotočite se na prijatelje i obitelj, hrana nek bude u drugom planu, a ako baš motrate isprobati što se nudi neka bude u manjim količinama. Nemojte pretjerivati!
  • Prije izlaska iz kuće i odlaska na advent ili druženja kod prijatelja pojedite zdravi obrok po planu da budete polusiti, tako da vam oči ne budu gladne gdje god da dođete! Jedite redovito i budite korak ispred gladi.
  • Dajte si oduška 2 dana. Neka to bude Badnjak i Božić, ali onda se vratite zdravoj prehrani!

Savjeti kako preživjeti prosinac by Matea Parlov

Profesionalna sportašica i atletičarka Matea Parlov kaže kako se za blagdane možemo malo opustiti, ali ipak postoje stvari  na koje moramo pripaziti!

  • Poslije ručka odradite dulju šetnju, važno je piti dovoljno tekućine jer nam ona daje osjećaj sitosti(ukoliko se ne možete natjerati na konzumaciju vode, dobra zamijena je čaj)
  • Pecite hranu na kokosovom ili maslinovom ulju. Uživanje u hrani ne podrazumijeva prejedanje kojim unosimo više energije nego nam je potrebno.
  • Ponekad treba samome sebi reći: “Danas ću pojesti dva do tri kolačića i to mi je dovoljna količina šećera koju ću unijeti.” Ukoliko si i dozvolite koji kolačić više, pripazite na količinu tjelovježbe kako ne biste unijeli više energije no što potrošite i vaša forma će i poslije blagdana biti na zavidnom nivou.

 Savjeti kako preživjeti prosinac by Petar Bruno Basić

Fitness influencer i trener Petar Bruno Basic ima dosta jednostavno pravilo: trening.

  • Ostanite vjerni svojim navikama i režimu treninga, ako ga imate. Ako ga nemate, pravi je čas da se dovedete u formu jer ljeto 2020. će doći brže nego što očekujete.
  • Moj savjet je: uzmite list papira i olovku, napišite zadatak za svaki dan do ljeta 2020. Nešto jednostavno, a opet nešto korisno. Ne morate ići u ekstreme i zadavat si po 200 sklekova . Napišite si na papir neštko kao- ići cu svaki dan s psom u šetnju, ili, nedjeljom idem na sljeme, ili, svaki dan ću trenirati 30 minuta. Čim napišete, polako ste počeli proces manifestacije vašeg cilja.
  • Trebate biti odlučni, ne lagati sami sebe i biti sigurni da ćete napraviti sve što napišete na papir makar to bile sitnice, jer puno sitnica čini veliku stvar.

Piše: Aleksandra Milinković

Fotografije: Dražen Kokorić, privatni albumi

Pročitajte i...

ELLE 5 beauty minuta: Petra Kurtela

Stylish glumica otkrila nam je svoju beauty filozofiju!

Kako prilagoditi trening menstrualnom ciklusu?

Sportske aktivnosti možete vrlo lako prilagoditi hormonalnim promjenama

Back on track: Vrijeme je za trčanje!

Navucite tenisice i uputite se prema najbližem parku jer donosimo trkačke savjete za početnike

Stvari koje morate znati prije prvog treninga u teretani

Treninzi za žene, strah od mišićavog tijela i ostali mitovi s kojima se susrećemo kad krenemo vježbati

Namirnice koje će vaši mišići obožavati

Trening nije dovoljan, ovo želite na svom tanjuru

▲ Povratak na vrh