Kako mršaviti prema obliku svog tijela?

03.02.2017.

Za našu građu tijela 'kriva' je genetika', no ipak možemo svjesno birati koju ćemo težinu imati i kako ćemo izgledati

Svatko od nas ima karakterističan oblik tijela (netko je mršaviji, netko puniji, nešto s više mišića, a drugi mlohaviji, netko jačeg gornjeg dijela, a drugi izraženiji bokova i noga…) koji određuje i osobine našeg metabolizma ali i fizičke sposobnosti.

Belgijski su nutricionisti osmislili dijetu namijenjenu za različite tipove građe – jer o tome zapravo ovisi nakupljanje masnoća na određenim dijelovima tijela.

 

 

Okrugli ili jabuka

KARAKTERISTIKE: Gornji dio tijela nešto je naglašeniji, a poprsje i struk veći od kukova (izražajniji trbuh).
PREHRANA: Osobe koje imaju nešto veći trbuh izlučuju više inzulina (imaju sporiji metabolizam pa se masnoća nakuplja, posebno na abdomenu i trbuhu) te trebaju izbjegavati ugljikohidrate i šećere, a jesti više proteina i vlakana. Vlakna se nalaze u povrću, voću, žitaricama, grahoricama korijenima…, a proteini u mesu peradi (puretina, piletina), lososu ili u crvenom mesu.
Unos svih životinjskih masnoća treba svesti na minimum. Za doručak jedite cjelovite žitarice s voćem, posebno citrusima, jabukama i medom. Tijekom dana birajte obroke od ribe, soje, orašastih plodova… jer sadrže omega 3-masne kiseline, koje sprečavaju kardiovaskularne bolesti, kojima ste zbog građe skloniji od drugih! Za desert pojedite papaju (ona se ne taloži na struku), a u pauzi grickajte mrkvu.
Pijte mineralnu ili negaziranu vodu, voćne ili biljne čajeve, bez šećera ili umjetnih sladila, eventualno s malo meda po želji!
PROGRAM MRŠAVLJENJA: Posebnu pažnju posvetite vježbama za mišiće abdomena, barem dva do tri puta na tjedan. Modificirani i standardni sklekovi, te razne vrste vježbi za donje i donje trbušne mišiće (trčanje, rolanje, biciklizam) pomoći će da se riješite viška oko trbuha. Preporučuje se i detoksikacija, te dodaci prehrani za bolju probavu i topljenje masnoća!
Poznate zvijezde koje imaju oblik tijela jabuke: Jennifer Hudson, Catherine Zeta-Jones, Jessica Simpson, Angelina Jolie.

Kruška ili trokut

KARAKTERISTIKE: Donji dio tijela znatno je jači i naglašeniji od gornjeg, a bokovi širi od struka i poprsja!
PREHRANA: Vaš metabolizam izlučuje manje inzulina, pa se masnoća najviše nakuplja u predjelu bokova, stražnjice i bedra, a to znači i više celulita od drugih! Birajte manje obroke s kaloričnijom hranom poput krumpira, tikvica, repe… Smanjite na minimum masniju hrane, bogatu ugljikohidratima i proteinima (svježi kravlji sir, nemasna riba, smeđa riža, kruh od cjelovitih žitarica, zelena salata, svježe začinsko bilje…), a uživajte u obilju rajčica – njihovi aktivni sastojci toniraju kožu i pomažu u regeneraciji, ubrzavaju metabolizam i pomaže u mršavljenju. Jedite puno voća i pijte svježe iscijeđene prirodne sokove.
PROGRAM MRŠAVLJENJA: Svaki dan odradile neku tjelesnu aktivnost! Barem za hodanje nemate izgovor, a preporučuju se trčanje, čučnjevi, preskakanje vijače te vježbe za bedra i stražnjicu. Kada uđete u formu, na noge stavite dodatne utege. Priuštite si dekotkikaciju te anticelulitne masaže protiv tvrdokornog celulita.
Poznate zvijezde koje imaju oblik tijela jabuke: Kim Kardashian, Beyoncé, Rihanna, J. Lo, Alicia Keys, Adele, Shakira, Christina Aguilera.

 

Pješčani sat

KARAKTERISTIKE: Poprsje i bokovi su približno iste širine, a struk znatno tanji.
PREHRANA: Za vas je utješno da možete lako izgubiti kilograme ako smanjite porcije jela! Morate limitirati ugljikohidrate, slatko i orašaste plodove, a u svakodnevnu prehranu uključiti lako razgradive proteine i jaja, kuhana pileća i pureća prsa bez kože i drugo nemasno meso, nemasni sir i mlijeko, te naravno čim više svježeg zelenog povrća (probavu potaknite konzumiranjem brokula i jogurta)!
PROGRAM MRŠAVLJENJA: Za vaš tip građe nisu potrebne vježbe snage, nego kardio i aerobne vježbe poput trčanja, brzog hodanja, plivanja, bicikliranja i rolanje. NUspješno će djelovati i detoksikacija te preparati za sprječavanje apsorpcije ugljikohidrata i topljenje masnoća.
Poznate zvijezde koje imaju oblik tijela jabuke: Halle Berry, Scarlett Johansson, Salma Hayek, Sofia Vergara, Marilyn Monroe, Sofia Lauren, Kate Winslet.

 

Ravnalo ili daska

KARAKTERISTIKE: Ne postoji uočljiva razlika između bokova, grudi i struka!
PREHRANA: Iako biste željeli ‘nabaciti’ koji kilogram, zapravo se teško debljate (na čemu vam svi ostali zavide). Imate slobodu kod odabira hrane, ali preporuča se zdrava i uravnotežena prehrana – više kompleksnih ugljikohidrata i bjelančevina. Umjesto slatkiša odaberite svježe voće ili povrće.
PROGRAM MRŠAVLJENJA: Proporučuju se vježbe snage, a manje vježbe izdržljivosti. Radite sklekove, trčite, plivajte a izbjegavajte vježbe koje mogu stvoriti nelagodu u leđima. Detoksikaciju temeljito čisti tijelo od toksina a dodaci prehrani sprječavaju apsorpciju ugljikohidrata i pospješuju bolji rad probave.
Poznate zvijezde koje imaju oblik tijela jabuke: Keira Knightley, Cara Delevigne, Kelly Ripa, Victoria Beckham.

 

Nikolina Petan

Fotografije Profiimedia

Pročitajte i...

Fantastična stilska transformacija Victorije Beckham

Casual strana utjecajne modne dizajnerice i trendseterice

Zaboravite na dijete, pravilo 80/20 ključ je mršavljenja!

Zaboravite na sve (uzaludne) naporne dijete, otkrijte zabavan način kako kilograme držati pod kontrolom

Nova šokantna transformacija Kim Kardashian

Proljeće je očito rezervirano za platinastu boju kose

Kako izgleda godišnji Beckhamovih?

Slavna obitelj zaputila se na odmor i nisu propustili podijeliti fotografije svojih najveselijih trenutaka

Najbolje odjevene ovoga tjedna su...

Tko nas je oduševio ovoga tjedna?

Koristite li preparate za mršavljenje? Ovo morate znati!

Sredstva za mršavljenje su dobri pomagači ako se od njih ne očekuju rezultati preko noći ili revolucionarno mršavljenje bez imalo odricanja

▲ Povratak na vrh