Kako nadomjestiti proteine ako prakticirate vegansku prehranu?

27.11.2017.

Ako prakticirate vegansku prehranu nužno je paziti da nadomjestite proteine koje više ne dobivate iz mesa

Veganska je prehrana iz niza razloga dobra za naše tijelo, ali i lifestyle. Izbacivanjem mesa, jaja i mliječnih proizvoda iz prehrane činimo dobro za svoje tijelo, ali i za okoliš kojem mesna industrija nevjerojatno šteti. Mnogi aktivisti kad su u pitanju okoliš i hrana poput Leonarda DiCaprija ili Jamieja Olivera zato pozivaju ljude koji jedu meso da barem jedan dan u tjednu provedu bez mesa kako bi se ovi problemi smanjili.

Međutim, ljudi koji prelaze na vegansku prehranu često zaboravljaju da je nakon izbacivanja mesa važno nadomjestiti neodstatak proteina proteinima biljnog podrijetla.

U nastavku otkrijte kojih to 10 namirnica može nadomijestiti proteine koji nam nedostaju u veganskoj prehrani:

  1. Tempeh

  2. Leća

  3. Maslac od kikirikija

  4. Kvinoja

  5. Bademi

  6. Tohu

  7. Mahunarke

  8. Grašak

  9. Špinat

  10. Sjmenke konoplje

 

Piše: N.B.
Foto: @mirandakerr Instagram / Elle Australia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Pet odličnih ideja za ljetni međuobrok

Otkrijte koje će namirnice ojačati vaš um, poboljšati koncentraciju i vratiti vam energiju

Kako Heidi Klum ostaje fit u 40-ima?

Heidi ima 45 godina, no i dalje aktivno brine o svom tijelu i izgledu općenito

Može li nam kava produžiti život?

Novo istraživanje tvrdi da može!

Što Victoria Beckham jede uz svaki obrok za sjajnu kožu?

Slavna pjevačica i dizajnerica uz svaki obrok jede losos!

9 namirnica koje morate uključiti u prehranu ako želite zdravu i sjajnu kožu

Za zdravu i sjajnu kožu najčešće nisu ključni skupi proizvodi za njegu, vaša beauty rutinu uvijek bi trebala početi od zdrave prehrane

Što je švedska dijeta i kako je primijeniti svakog dana?

Švedska dijeta je jedna od najpopularnijih u svijetu, no što ona uopće podrazumijeva i kako je primijeniti?

▲ Povratak na vrh