Kako nadomjestiti proteine ako prakticirate vegansku prehranu?

27.11.2017.

Ako prakticirate vegansku prehranu nužno je paziti da nadomjestite proteine koje više ne dobivate iz mesa

Veganska je prehrana iz niza razloga dobra za naše tijelo, ali i lifestyle. Izbacivanjem mesa, jaja i mliječnih proizvoda iz prehrane činimo dobro za svoje tijelo, ali i za okoliš kojem mesna industrija nevjerojatno šteti. Mnogi aktivisti kad su u pitanju okoliš i hrana poput Leonarda DiCaprija ili Jamieja Olivera zato pozivaju ljude koji jedu meso da barem jedan dan u tjednu provedu bez mesa kako bi se ovi problemi smanjili.

Međutim, ljudi koji prelaze na vegansku prehranu često zaboravljaju da je nakon izbacivanja mesa važno nadomjestiti neodstatak proteina proteinima biljnog podrijetla.

U nastavku otkrijte kojih to 10 namirnica može nadomijestiti proteine koji nam nedostaju u veganskoj prehrani:

  1. Tempeh

  2. Leća

  3. Maslac od kikirikija

  4. Kvinoja

  5. Bademi

  6. Tohu

  7. Mahunarke

  8. Grašak

  9. Špinat

  10. Sjmenke konoplje

 

Piše: N.B.
Foto: @mirandakerr Instagram / Elle Australia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Jeste li čuli za 16:8 dijetu?

Dijeta se sastoji od svakodnevnog posta i umjerenog uživanja u hrani

Kako pravilno započeti dan?

Doručak je s razlogom najbitniji obrok u danu

Što jesti nakon vježbanja?

Otkrijte koje će vam namirnice dati potrebnu energiju nakon vježbanja

Pet načela zdrave prehrane koje svatko treba znati

Detalji koje treba ugraditi u svakodnevnu rutinu

10 namirnica koje će vašu kosu učiniti zdravom i podatnom

Mandarine i orašasti plodovi samo su neke od namirnica koje morate uključiti u svoju prehranu ako želite zdravu kosu

Kako prehranom postići zdravu i blistavu kožu?

Raznovrsna prehrana je izuzetno bitna za zdravlje vaše kože

▲ Povratak na vrh