6 torbica koje dokazuju da je logomanija ponovno u modi

02.08.2019.

Ako niste sačuvali Michael Kors torbicu iz srednje...

Američki brend MICHAEL by Michael Kors objavio je novu jesensku kolekciju, čija je glavna tema urbani šik i logomanija. Michael Kors predstavio je svoje viđenje glamura, prateći glavne svjetske trendove. Linija obiluje modnim dodacima, uključujući torbe s dugim remenima, clutch torbice za večernje izlaske, udobne shoppere i elegantne kofere.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on Jul 30, 2019 at 6:14am PDT


Svi klasični modeli ukrašeni su legendarnim printom Signature kojeg je Kors prvi put predstavio na jesenjem sajmu 2000. godine. Sam uzorak je dizajner crtao na margini svih bilježnica u školskim godinama pa ga je kasnije odlučio iskoristiti kao glavni logo marke.

U nastavku otkrijte gdje se sve našao slavni logo.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Michael Kors

Preporučujemo

Pročitajte i...

Modna doza: 7 stvari bez kojih nova sezona nije nova sezona

Kardigani, cipele s blok petama i još pet jesenjih megahitova

Ni lipu više: kako se oduprijeti impulzivnoj kupnji?

Učimo trošiti novac racionalno i razumno

5 pametnih pitanja koja si morate postaviti prije kupovine

U novom svijetu informirane potrošnje, moramo razmišljati o svim modnim željama

▲ Povratak na vrh