Avangardna modna bajka Loredane Bahorić

13.12.2018.

Mare Milin i Charlie Design predstavljaju još jednu genijalnu crno-bijelu kampanju

Avangardne modne bajke u crnoj boji zaštitni su znak Charlija. No predstavljanje kolekcije u samo jednoj /ne/boji nije nimalo lak zadatak.

Kod Loredane Bahorić je crna boja duboko prisutna u DNK brenda i kod Charlija je to nešto potpuno prirodno. Prisutnost samo crne boje, koja nosi cijelu priču, toliko je snažna da vizuali djeluju upravo suprotno; gotovo ispunjeni bojom. Kolekcija je esencijalna i progresivna; minimalistička a pritom puna tihe strasti. Dinamika je dobivena kontrastnim teksturama, našivene aplikacije stvaraju dvodimenzionalan dojam, a krzno služi kao okvir osobnosti.  Ženu, kako je u svojim inspirativnim pričama vidi Lori, nježno i istovremeno snažno,  utjelovila je mlada Petra / Relatum.

Sinergiju između Lori/ Charlija i Mare Milin ne treba posebno naglašavati. Njihova suradnja počela je davne 2007, a ovo je 14. kampanja koju rade zajedno. Jedni od najdojmljivih vizuala, vezanih za hrvatsku modu, proizašli su upravo iz ove tvornice snova. Sama kampanja snimala se u istom danu kad i kampanja za Spirit by T.B. te smo u jednom momentu odlučili preklopiti modele te dobili sjajne neočekivane vizuale.

Fotografija: Mare Milin

Asistent fotografije: Milan Krkač

Make-up: Simona Antonović

Kosa: Salon Saša

Model: Petra.U (Relatum)

Video: Suzana Arslani

Asistent: Ana Šunjić

Cipele: Moda Ivana

Pročitajte i...

Još jedan popularni highstreet brend uvodi dostavu u Hrvatsku

Od travnja se redovito možemo častiti Arket komadima

Kakve čizme ove zime nose domaće trendseterice?

Koje su najpopularnije cipele hladne sezone

Ne, odjeća za vježbanje ne mora biti dosadna!

Pronašli smo sjajnu kolekciju u jarkim bojama

▲ Povratak na vrh