Biste li nosili kožnu gumicu za kosu vrijedu 145 eura?

20.12.2017.

Nakon što su ih predstavili u svojoj resort kolekciji za 2018., Balenciagine kožne gumice za kosu napokon su stigle u prodaju

Radi se o omraženom modelu gumice iz 90-ih zvanom “scrunchie”, a kojeg se svi dobro sjećamo iz serije “Seks i grad” i epizode u kojoj Carrie objašnjava Jacku Bergeru kako osoba koja nosi tu gumicu nikako ne može biti iz pomodnog New Yorka. Berger je bio najomraženiji dečko Carrie Bradshaw, a “scrunchie” vrlo omražena gumica, no ne zadugo.

Demna Gvasalia je odlučio još jednom nasmijati nam se svima u lice i prodati nam kožnu “scrunchie” gumicu za čak 145 eura. Činio je to već s upaljačima, grinderima, kopijama Ikeinih “Frakta” torbi, crocsicama, pa zašto onda ne bi i s jednom gumicom za kosu?

Trend je to koji su prihvatili i drugi brendovi pa tako Prada i Loewe imaju suludo skupe spajalice za papir, Raf Simons ljepljivu traku, Tiffany & Co. porculanske čaše koje izgledaju poput papirnatih čaša za kavu i slično. Gvalasia je, međutim, bio prvi i dobro je unovčio svoje ideje budući da se Balenciaga natječe s Guccijem za prvo mjesto najpopularnijeg brenda u svijetu ove godine.

No, na kraju nam ostaje samo pitanje – tko to kupuje? Tko su ti ljudi koji potroše 145 eura na demode gumicu za kosu s Balenciaginim logom? Ako ih ima među vama, javite se, voljeli bismo popričati s vama!

Piše: N.B.
Foto: Net A Porter / Balenciaga

Preporučujemo

Pročitajte i...

Balenciaga nam daje modnu lekciju iz slojevitosti

Glavni trendovi sezone u jednoj kolekciji

Balenciaga lansirala novi trend torbi na PFW...

... i podigla modno osviještene obrve

Koje su najtraženije tenisice na internetu?

Za kojim modelom žude ljubitelji tenisica?

Top 10 naj(pre)prodavanijih luksuznih brendova ove godine

Nekoć prezreni oblik poslovanja, danas postavlja standarde

▲ Povratak na vrh