Borba za medijski utjecaj – tko je od modnih kuća i trendseterica opravdao “hype” u Parizu?

11.03.2019.

Tko je pobjednik?

Sada kada je Pariški tjedan mode završio, stigli su rezultati o medijskom utjecaju influencera i modnih kuća te koliku su zaradu odnijeli na objavama na društvenim medijima. Prema Launchmetricsu, koji su otkrili statistiku za ovogodišnji Pariški tjedan mode, ukupna vrijednost utjecaja PFW-a u medijima iznosila je 129 milijuna dolara, a ukupni angažman bio je 42,2 milijuna.

 

 

Na ljestvici brendova po ukupnoj vrijednosti medijskog utjecaja, Dior je na prvom mjestu, a slijede Chanel, Off-White, Saint Laurent, Louis Vuitton, Chloé, Valentino, Alexander McQueen, Givenchy i Stella McCartney. Što je iznenađujuće ako se uzme u obzir da je Chanel ove sezone imao dirljivu posvetu nedavno preminulom dizajneru Karlu Lagerfeldu koju su korisinici društvenih medija pažljivo pratili.

 

 

Na vrhuljestvice je bila Jessica Jung s objavnom za Hermès, koja je imala utjecaj na medije od 407.000 dolara i angažman od 347.000 korisnika. Taj post sadrži fotografiju Jung s komentarom: “Gorgeous show”.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jessica Jung 🌟 (@jessica.jsy_) on Mar 3, 2019 at 6:49am PST

 

Pobjednički Instagram profil tijekom Tjedna Mode u Parizu bio je onaj Chiare Ferragni, s vrijednošću medijskog utjecaja od 716.000 dolara i angažmanom od 583.000 korisnika na samo dvije objave koje je influencerica objavila tijekom trajanja događanja.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on Mar 1, 2019 at 11:54am PST

 

Broj puta koji je #PFW spomenut na Instagramu imao je vrijednost utjecaja medija od 33,2 milijuna dolara i angažman od 15 milijuna korisnika za 5.641 objavu. Broj pojavljivanja #PFW na Twitteru imao je vrijednost medijskog utjecaja od 3,6 milijuna USD i angažman od 740,300 korisnika za 87,800 postova.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh