Brend Maje želi da ove jeseni okinete najbolji modni selfie ikad!

26.08.2019.

Kampanja za novu kolekciju brenda Maje

Brzinski selfie snimljen u dizalu. Neodoljivo slatki psić pod rukom. I, naravno, brutalno stylish kombinacija koju je trebalo dokumentirati. Sve to dio je nove, zanimljive i poprilično slatke kampanje modnog brenda Maje.

 

 

Novom kampanjom namijenjenom nadolazećoj sezoni jesen/zima 2019. modni brend Maje odlučio je proslaviti posebnu ljubav između psa i vlasnice, a to je prikazao na vrlo simpatičan i moderan način.

 

 

Naime, većina fotografija kampanje #MajeMyDogAndI, zabilježene objektivom Kristen Lee Moolman, izgledaju poput selfieja snimljenih u liftu u kojima super stylish djevojke, psići, ali i njihove neodoljive odjevne kombinacije igraju glavnu ulogu.

 

 

Elegantni karirani kaputi, party haljine posute šljokicama, sjajne PVC čizme, tople i mekane bunde, sjajni sakoi te chic maskice za pametne telefone nalaze se u fokusu nove kolekcije za predstojeću hladnu sezonu, no ono što fotke diže na posebni nivo definitivno su preslatki četveronožni prijatelji Magik, Haiku i Haby te psić Gypsy, ljubimac kreativne direktorice Judith Milgrom. Preslatko!

 

Piše: T.L.
Fotografije: Maje

Preporučujemo

Pročitajte i...

Minimalistička elegancija u novoj kolekciji Ana Marije Ricov

Fantastična nova kampanje zagrebačke dizajnerice odaje počast minimalizmu

Psi dobili glavnu ulogu u Marc Jacobs kampanji

Resort kolekcija popularnog brenda

Voluminozni i ženstveni komadi s kojima samopouzdano ulazimo u jesen!

Nikad odvažnija kolekcija dizajnerice Diane Viljevac

Rita Ora jesen vidi u strastvenoj crvenoj boji

Pjevačica potpisuje kolekciju za Escadu

Kako će modni dvojac eNVy room proslaviti 15 godina u modnoj industriji?

Modna bajka s prepoznatljivim pečatom ženstvenosti, glamura i bezvremenske elegancije

▲ Povratak na vrh