Budućnost je ovdje: digitalna kampanja stranice Mytheresa posvećena je novoj Valentino torbici

29.05.2019.

Novi modni dodatak već je u prodaji

Danas je asortiman modnih dodataka stranice Mytheresa nadopunjen dugoočekivanim ekskluzivnim novitetom – Valentino Garavani VRING torbom, stvorenom u suradnji s Maison Valentino. Autor modela je kreativni direktor kuće Pierpaolo Piccioli.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mytheresa (@mytheresa.com) on May 29, 2019 at 12:32am PDT

 

Britanski umjetnik Thomas Webb je odgovoran za digitalnu kampanju, poznat po korištenju real-time podataka za stvaranje digitalnih djela. Razvio je koncept od tri dijela koji neprimjetno ujedinjuje fizička i digitalna područja – baš kao i Mytheresa.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Salon Privé Magazine (@salonprivemag) on May 24, 2019 at 6:00am PDT

 

Glavni uloga u video kampanji je pripala modelu Daberechi Ukoha-Kalu, koja glumi ženu koja živi u svijetu budućnosti, gdje možete naručiti Vring torbu sa stranice Mytheresa jednostavnim dodirom interaktivnog zrcala.

 

 

Piše: N.B.
Fotografije: Valentino/Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh