Burberry ima odličnu božićnu kampanju

23.11.2018.

Pomaknuta blagdanska atmosfera na britanski način

Burberry je objavio novu božićnu kampanju u kojoj se pojavljuju poznati s A- liste. U blagdanskoj kampanji glume  zvijezde Matt Smith i Kristin Scott Thomas, reperica M.I.A. zajedno sa supermodelom Naomi Campbell i njenom jednako gamuroznom majkom Valerie.

Kampanja je svojevrsna subverzija koja kroz izmaglicu konfrontira tradicionalne i socijalne elemente. Zvijezde u cijeloj kampanji šute i nepomično sjede, a posve neočekivano, budući se radi o blagdanskoj kampanji, donosi i dašak jeze.

Scene svojevrsne posljednje večera, hladna atmosfera puna mraza i snijega te blazirani akteri, uz puno čuvenog Burberry tartana, kao da namjerno prenaglašavaju elemente britanske distanciranosti u blagdansko vrijeme, kada su bliskost i toplina svojevrstan imperativ koji se nameće.

Pogledajte ovu vrlo intrigantnu kampanju po nazivom  Close Your Eyes and Think of Christmas, koju potpisuje britanska umjetnica Juno Calypso.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Burberry (@burberry) Stu 13, 2018 u 7:49 PST

Dašak pomaknutog britanskog blagdanskog ozračja Burberry je odlučio useliti i u svoj flagship dućan u New Yorku, koji je za ovu priliku dekoriran u skladu s novom kampanjom.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Burberry (@burberry) Stu 20, 2018 u 3:14 PST

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Burberry (@burberry) Stu 20, 2018 u 4:25 PST

Piše: V.S.

Foto::Burberry/ Instagram/@burberry

Preporučujemo

Pročitajte i...

Gucci putuje u zlatno doba Hollywooda

Fantastična nova kampanja talijanske modne kuće

Dolce & Gabbana predstavlja kolekciju "Sweet Holidays"

Predivna limitirana novogodišnja kolekcija talijanskog brenda

Svečani stol pun poslastica

Ovog Božića kultni domaći brand Croata pripremio vam je pregršt modnih ljepota

Boudoir (1)

Boudoir nas vodi kroz glamuroznu božićnu bajku

Resort blagdanska kampanja ostavila nas je bez daha.

Burberry logo hara ulicama svjetskih metropola

Britanski brend privlači pozornost uoči premijerne kolekcije Ricarda Tiscija

▲ Povratak na vrh