Burberry postaje 100% održiv

24.09.2019.

A kariranom ni traga

Iako se već osvrćemo na milanski Modni tjedan, vrijedi naglasiti jednu kolekciju s londonskog prethodnika. Osim što smo po prvi puta vidjeli revije otvorene za širu javnost, veliki se naglasak, eksplicitnije nego na ostalim tjednima, stavio na održivost. A tko će drugi predvoditi ovu inicijativu u Londonu, ako ne najbritanskiji od svih brendova, Burberry? Ranije su ove godine potpisali Modni pakt G7 i zaista ga se odlučili držati te promijeniti sve iz korijena ne bi li uspjeli u naumu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on Sep 23, 2019 at 8:02am PDT


Iako Burberryjev karir može parirati Union Jacku kada je riječ o britanskoj prepoznatljivosti, ove se sezone mogao vidjeti tek na podstavama nekoliko kaputa. Riccardo Tisci, u istom duhu promjene, sve je kombinacije pročistio, a tartan zamijenio mediteranskim uzorcima. Je li čudno da je Burberry sada bolji, iako izgleda kao talijanska modna kuća?

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on Sep 23, 2019 at 6:00am PDT


Krojena odijela napokon su ponovno in, a Tisci je jedva čekao: zasukao je rukave i izbacio niz gracioznih, ali praktičnih kostima kao iz kakvog milanskog butika: lagane, ozbiljne, s daškom sofisticiranog seksipila. Njima nasuprot, sportske lookove na koje bi i Wang bio ljubomoran. Lijepo ih je čitko odvojio te povezao haubastim šeširima á la Sluškinjina priča. Njegov afinitet prema modernim materijalima i krojevima napokon je došao do izražaja uz priču brenda koji gleda u budućnost te do 2022. postaje absolutno odživ. U Givenchyju je brusio svoje krojačko umijeće, a u Burberryju ga je uspio pokazati tek u trećoj kolekciji, no čini se kako je to bio upravo savršen trenutak!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on Sep 22, 2019 at 4:57am PDT


Od najstisnutijih buržujki i buržuja do najnaoštrenijih alternativki i alternativaca, svi smo pozvani da pomognemo u ispravljanju dugoročnih pogreški naše prošlosti. Modne teorije porijekla poput trickle-upa i trickle-downa više nisu tako bitne, već smo svi složni da trebamo spasiti što se spasiti da, dok nije prekasno.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on Sep 19, 2019 at 10:38am PDT


Važnost da poruka bude prenesena upravo putem modne kolekcije leži u dvije činjenice: moda filtrira i odabire kulturne fenomene i servira ih javnosti, koja ju zatim prati, te je svaki naglasak na održivost prijekopotreban putem ovoga medija. Druga je činjenica da moda kao primijenjena, nasuprot lijepoj umjetnosti, ima katarzični učinak pročišćenja koji traje kudikamo dulje, jer se kao takva konzumira mnogo dulje od umjetničkog djela. Odijelo, naravno, ne čini čovjeka, no ne možete poreći da vas dobra modna kombinacija transformira na više načina. Ne samo estetski, već idejno i karakterno. Kada iza takve kombinacije stoji ideja o očuvanju, ona se putem ruha i prenosi, a ova je kolekcija savršen primjer.

 

Piše: D.M.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Burberry lansirao prvu video igricu

Zanimljiv potez britanske modne kuće

Burberry vam nudi osobnog kupca i šalicu čaja

Britanski brend u novoj inicijativi

Kendall Jenner iznenadila sve prisutne na Burberry reviji!

Novo izdanje slavne članice klana Kardashian

Burberry kampanja kroz objektiv hrvatskog fotografa

Fantastični vizuali britanske modne kuće

Burberry izbacio hoodicu za pse

Stylish komad za kućne ljubimce

5 pametnih pitanja koja si morate postaviti prije kupovine

U novom svijetu informirane potrošnje, moramo razmišljati o svim modnim željama

▲ Povratak na vrh