Djevojka koja obećava – dizajnerica Nika Čuić o plasiranju nove kolekcije u Tokiju

14.02.2019.

Novi uspjeh mlade dizajnerice Nike Čuić

Često čujemo kako je mladim umjetnicima teško plasirati se na svjetsko tržište i zato nas uvijek veseli kad možemo prenijeti pozitivnu priču s modne scene. Mlada nada hrvatskog dizajna Nika Čuić je predstavljala svoje kolekcije u Berlinu, Milanu, Maastrichtu, Beogradu te mnogim drugim svjetskim gradovima.

A od nedavno je njezina nova kolekcija pod nazivom Tangentum plasirana u concept trgovini u Tokiju! Kolekcija će ubrzo biti dostupna i na hrvatskom tržištu, a do tad u nastavku otkrijte kako je došlo do suradnje na japanskom tržištu i koja se inspiracija krije iza uspješne kolekcije.

 

Kolekcija odiše minimalizmom i neutralnim bojama. Možete li nam reći kako ste se odlučili na suzdržanu estetiku i kako ona za vas predstavlja suvremenu modu?

Svaka kolekcija dobiva nove tekstilne intervencije, boje i tehnike zavisno o prici koju ona nosi, a kroz koje i dalje pokusavam zadrzati svoju estetiku minimalizma.

 

Nova kolekcija je predstavljena u Tokiju, kako je došlo do te suradnje i kakvi su dojmovi poslije predstavljanja kolekcije u Japanu?

Već nekoliko godina surađujem sa concept storeom Casimir Pulaskiday u Tokiju s kojim sam se povezala nakon predstavljanja kolekcije na Fashionclash Festivalu u Nizozemskoj. Iznimno sam zadovoljna sa suradnjom jer mi je otvorila mnoge nove prilike, od poziva za sudjelovanje na raznim showroomovima, drugim concept storeovima te samo proširenje na japansko tržište. U skorijoj budućnosti planirano je i predstavljanje radova  u jednom galerijskom prostoru u Tokiju.

Fotografije imaju dozu distance postignutu velikim prostorom koji okružuje modele, kako ste se odlučili za tu kreativnu odluku pri pripremanju snimanja kampanje?

 

 

Bjelina i estetski minimalizam prostora Orisa se za ovu priču savršeno uklopio jer sam njegovom čistoćom i nenametljivosti prostora htjela istaknuti  modele, njihove kretnje te međusobnu komunikaciju u komadima koje nose.

Tangentna linija za vas predstavlja osamu u fragmentiranom prostoru. Biste li rekli da je kampanja svojevrstan komentar na otuđenost među ljudima u digitalnom svijetu?

Referirala sam se na otuđenost, ali i mogućnost ponovnog spajanja, pa ne bih kolekciji stavila tako negativan predznak.

Kolekciju je fotografirala Karla Jurić, dok je za make up zaslužna Maja Gligorić, a pred objektivom su se našle Zita Nakić, Anja Mikačić i Inka Vuković.

Kreacije iz kolekcije Tangentum će biti dostupne na hrvatskom online shop-u KLODIER te još nekoliko concept store-ova.

 

Piše: Nina Belina
Fotografije: Karla Jurić

Pročitajte i...

Iris van Herpen - upoznajmo se bolje s kraljicom high-tech couturea

Tko je modna dizajnerica koja zamagljuje granice između mode, umjetnosti i znanosti?

BuRa design- riječka oaza domaćeg dizajna

Koncept BuRa DesignStore-a čine brandovi XD Xenia Design, Charlie Design, Maks te DNK by Nada Došen

Genijalna mobilna kuhinja mladog hrvatskog kipara koja nas je oduševila

Mladi hrvatski kipar Antun Ružolčić osmislio je sjajnu mobilnu kuhinju koju možete ponijeti svugdje sa sobom

A'marie ima divne komade za ljetne dane

Atmosfera ljetnih odmora i stilska lakoća implementirani su u novu kolekciju brenda A'marie

▲ Povratak na vrh