Francuzi najbolje znaju kako se dobro našaliti s trendovima

22.02.2018.

Pariška robna kuća Le Bon Marché ima novu zabavnu inicijativu. Naime, iza naziva "Let's Go Logo" krije se jedinstvena kolekcija odjeće i modnih dodataka zamišljena kao zabavan i ironičan pogled na sve izraženiju logomaniju i rastuće tržište modnih lažnjaka

Modna direktorica robne kuće Jennifer Cullivier, otkrila je kako je početna ideja bila želja da naprave nešto sasvim drugačije, svojevrstan odmak od tradicionalnog asortimana: “U namjeri da ponudimo nešto zabavno i neočekivano, zamolili smo mnoge modne brendove koje inače imamo u svojoj ponudi da svoj logo interpretiraju u modernom dizajnu ovog doba.”

Spomenuta inicijativa nova je u nizu disruptivnih ideja kojima Le Bon Marché izaziva trendove i nastoji promijeniti staru percepciju javnosti o robnim kućama, prije svega kako bi privukli nove generacije kupaca koji tradicionalno radije kupuju online. “Let’s Go Logo” je svojevrstan eksperiment u kojem su sudjelovala mnoga važna imena s modne scene – Fendi, Isabel Marant, Eres, Off-White, Céline, Miu Miu, Loewe i Acne Studios su samo neka – a koja ćemo u sklopu ovog projekta vidjeti u novom izdanju.

Kolekcija u prodaju kreće ovaj vikend uz dvije posebne atrakcije. Prvi kat bit će u potpunosti posvećen brendu Off-White koji je za ovaj događaj pripremio poseban interijer i opsežnu kolekciju inspiriranu logomanijom, dok će kupce na drugom katu dočekati “Let’s Go Logo” hotel kao najava hotela koji Le Bon Marché uskoro planira otvoriti u Parizu.

Piše: Maja Karnik
Foto: Le Bon Marche

Preporučujemo

Pročitajte i...

Novo IT-mjesto u Parizu gdje jedva čekamo popiti kavu

Galleries Lafayette na prvom katu svoje nove robne kuće priprema posebno iznenađenje

Pariški chic: što su zvijezde nosile na reviji Diora?

Od Jennifer Lawrence do Care Delevingne

Emily Ratajkowski predstavila vlastitu liniju donjeg rublja

Još jedan celebrity brend stupio na tržište

▲ Povratak na vrh