Genijalan spoj mode i umjetnosti u kampanji hrvatskih kreativaca

07.05.2018.

Otkrivamo vam prvu kampanju nedavno predstavljenog koncepta Arte. koji donosi modnu reinterpretaciju umjetničkih djela u suvremenom nosivom konceptu

“Edition: Chillida” prva je capsule kolekcija nedavno uspješno predstavljenog “Arte.” Etablirane dizajnerice Loreta Gudelj, Mihaela Marković, Priyanka Desai i Snežana Veljković (Naša Posla) osmislile su zajednički projekt koji naglasak stavlja na modnu reinterpretaciju umjetničkih djela u suvremenom nosivom konceptu. Inspiracija prve kolekcije jedan je od najpoznatijih modernih kipara dvadesetog stoljeća, baskijski kipar i grafičar Eduardo Chillida. Dizajnerice su bazirale koncept na apstraktnim litografijama i monumentalnim skulpturama autora te ih prenijele na odjeću, obuću, pletene torbe i nakit, djelomično slijedeći kolorit i grafički predložak inspiracije.

U suradnji s Galerijom Karas u Zagrebu snimljena je kampanja koju potpisuje Doris Fatur te uključuje radove dvoje vrhunskih hrvatskih umjetnika- kiparsku instalaciju Mihaela Puntarića pod nazivom “Slike u prostoru” i neoenformelistički mural Ivane Gagić Kičinbači koji je bio napravljen za projekt.

Šminku potpisuje Petra Sever koja je za kampanju osmislila izgled koji slijedi poteze murala slikarice kako bi zaokružila inspiraciju kolekcije. Matej Tonković stoji iza skulpturalnih frizura vizuala kampanje.

 

 

Tekst: PR

Model: Hana Grizelj (Relatum model management)

Foto: Doris Fatur

Šminka: Petra Sever (za Illamasqua)

Kosa: Matej Tonković (za Matrix)

Preporučujemo

Pročitajte i...

Boja koja je neočekivano okupirala street style

A ove je jeseni popularna u svim nijansama!

Tko se skriva iza ovog velikog šešira?

Pjevačica i glumica se odlučila za upečatljiv model u dvije nijanse

▲ Povratak na vrh