Gucci putuje u zlatno doba Hollywooda

04.02.2019.

Fantastična nova kampanja talijanske modne kuće

Otkako je osebujni, ali nedvojbeno talentirani Alessandro Michele 2015. godine preuzeo u svoje ruke kormilo talijanske modne kuće Gucci, estetika ovog luksuznog modnog brenda okrenula se naglavačke što je Gucciju donijelo neviđen hype.

 

 

Svaka kolekcija, svaka nova kampanja, svaki komadić koji Gucci plasira na tržište pomno se i s oduševljenjem prati što nimalo ne čudi uzmemo li u obzir da “novi” Gucci ima kultno sljedbeništvo vjerojatno u svakom kutku planeta.

 

 

Držeći se svog prepoznatljivog maksimalizma i, naravno, vrhunske produkcije, Alessandro Michele i Gucci oduševili su još jedanput! Naime, najnovija kampanja kuće Gucci za kolekciju namijenjenu sezoni proljeće/ljeto 2019. tematizira glamur, entuzijazam i teatralnost zlatnog doba Hollywooda, vrijeme kada je celebrity kultura tek bila u povojima i snažno se počela vezivati uz glumačka lica koja su se smješkala s filmskog platna uživajući pritom u svoj slavi i pozornosti koju im je Hollywood priuštio.

 

 

Fotografije nove kampanje svojim je objektivom snimio genijalni Glen Luchford čija se estetika fantastično poklopila s estetskim preferencijama Alessandra Michelea i brzo postala zaštitnim znakom novog Guccija.

 

 

Vizuali kampanje tematiziraju prizore iz kultnih mjuzikala hollywoodske produkcije četrdesetih i pedesetih godina prošlog stoljeća poput: An American in Paris, The Band Wagon, Cover Girl, There’s No Business Like Show Business, Gentlemen Prefer Blondes i Singin’ in the Rain.

 

 

Kao i u navedenim klasicima, i Guccijeva je kampanja zavijena velom šljaštećeg glamura, ali i nevjerojatno šarmantnom vibrom entuzijazma koji je tada vladao Hollywoodom naprosto zaljubljenim u sve čari showbiza.

 

 

Duge elegantne toalete koje bliješte pod svjetlima reflektora, velike dijamantne ogrlice, dekadentne bunde, klasične siluete iz četrdesetih, šeširi, krune, tanašne obrve i elegantni muškarci u odijelima, baš sve je tu.Gucci je toliko dobro rekreirao zlatno doba Hollywooda i u njega se uklopio svojom estetikom da je gotovo nemoguće ne biti oduševljen.

 

 

Osim vizuala, kampanja je zaokružena filmom naziva “Gucci Showtime” koji je režirao Glen Luchford, a koji uz fantastičnu koreografiju modela prati muzika Irvinga Berlina “There’s No Business Like Show Business”. Genijalno! Koliko god nam se to svaki puta činilo nemogućim, Gucci je opet uspio nadmašiti samog sebe.

Piše: T.L.
Fotografije: Gucci

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh