Hilfigerov povratak u 90-e

12.04.2016.

Hailey Baldwin i Lucky Blue Smith zvijezde su nove Hilfigerove kampanje koja evocira kultni dizajn brenda

Nostalgija za modom 90-ih jedan je od trendova kojima svakodnevno svjedočimo već neko vrijeme, od kultnih oglasa za donje rublje Calvina Kleina sve do velikog povratka slip haljine.

Posljednji u nizu dizajnera koji se pridružio revivalu minule dekade upravo je Tommy Hilfiger. Ovaj poznati dizajner za svoju novu kolekciju oživio je svoj prepoznatljivi dizajn star 20 godina – isprane traperice visokog struka, kombinezoni i najjednostavniji t-shirtovi s minimalističkim logom brenda.

Pogledajte samo Kate Moss 1996. na Tjednu mode u Londonu!

 

Kate Moss 1996

 

Nova lica starog trenda su sveprisutne teen zvijezde Lucky Blue SmithHailey Baldwin. Kampanju s mladim Instagram zvijezdama snimio je Bryant Eslava:

Shot this for the #TommyJeans collection w/ @luckybsmith & @haileybaldwin ⚡️

Fotografiju objavljuje Bryant Eslava (@bryant) Tra 8, 2016 u 9:02 PDT

Više komada iz same kolekcije možete potražiti na službenim stranicama brenda.

Preporučujemo

Pročitajte i...

Poslovne kombinacije za nadolazeće toplije dane

Što odjenuti na posao kad temperature dosegnu svoj maksimum

Lewis Hamilton u ulozi brend ambasadora za Tommy Hilfiger

TOMMYXLEWIS: PROLJETNA KOLEKCIJA 2019

Tommy Hilfiger i Zendaya pripremaju zajedničku kolekciju

Nakon uspješne suradnje s Gigi Hadid, stiže nam suradnja sa Zendayom

Želite li da vas se špijunira dok nosite Hilfiger traperice?

Kolekcija Tommy Jeans Xplore ima bluetooth čipove ugrađene u majice, traperice, jakne i ostale odjevne predmete

▲ Povratak na vrh