Hilfigerov povratak u 90-e

12.04.2016.

Hailey Baldwin i Lucky Blue Smith zvijezde su nove Hilfigerove kampanje koja evocira kultni dizajn brenda

Nostalgija za modom 90-ih jedan je od trendova kojima svakodnevno svjedočimo već neko vrijeme, od kultnih oglasa za donje rublje Calvina Kleina sve do velikog povratka slip haljine.

Posljednji u nizu dizajnera koji se pridružio revivalu minule dekade upravo je Tommy Hilfiger. Ovaj poznati dizajner za svoju novu kolekciju oživio je svoj prepoznatljivi dizajn star 20 godina – isprane traperice visokog struka, kombinezoni i najjednostavniji t-shirtovi s minimalističkim logom brenda.

Pogledajte samo Kate Moss 1996. na Tjednu mode u Londonu!

 

Kate Moss 1996

 

Nova lica starog trenda su sveprisutne teen zvijezde Lucky Blue SmithHailey Baldwin. Kampanju s mladim Instagram zvijezdama snimio je Bryant Eslava:

Shot this for the #TommyJeans collection w/ @luckybsmith & @haileybaldwin ⚡️

Fotografiju objavljuje Bryant Eslava (@bryant) Tra 8, 2016 u 9:02 PDT

Više komada iz same kolekcije možete potražiti na službenim stranicama brenda.

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh