Ima li mjesta za Arket?

10.08.2017.

Prvi komadi novog H&M-ovog brenda Arket stižu u prodaju 25. kolovoza. No, ima li na tržištu doista mjesta za još jedan high street brend?

H&M je napokon predstavio prve vizuale svog novog modnog brenda. Arket u prodaju kreće 25. kolovoza i to samo online i u novom prostoru na slavnoj londonskoj ulici Regent. Najavljen kao lifestyle brend s linijama za žene, muškarce, djecu i interijere, Arket je inspiriran nordijskom minimalističkom estetikom, a poseban naglasak bit će stavljen na kvalitetu, održivost i trajnost. U kontekstu dizajna to znači jednostavno, funkcionalno i bezvremeno ili još preciznije klasika s pomakom, osnovni komadi na kojima se gradi garderoba i temelji stil.

Arket na švedskom znači “prazan list papira” i on je već jedanaesti brend u H&M portfelju, a nastao je kao odgovor na potrebe tržišta za klasičnom odjećom bolje kvalitete koja je ujedno cjenovno pristupačnija od sličnih brendova kao što su Tibi, Vince ili Filipa K. H&M doduše već ima brend koji nudi upravo to – vrlo popularan i uspješan COS poznat po minimalizmom inspiriranim neobičnim siluetama. Ipak, Arket bi u odnosu na COS trebao biti jeftiniji i u skloniji popularnim trendovima sezone. Sve je to dio dugoročne strategije širenja H&M grupe koja ove godine uz Arket pokreće posao u zemljama gdje još nije prisutna pa će tako svoje prve H&M trgovine dobiti Gruzija, Kazahstan, Vijetnam, Island i Kolumbija što je tek dio od ukupno 430 novih lokacija koje H&M ove godine planira otvoriti diljem svijeta. I dok su s poslovne strane ekspanzija i rast prodaje sasvim logičan cilj, jednako logično je i pitanje ima li mjesta za sve te nove brendove? Ima li mjesta za Arket? U H&M-u vjeruju kako ima pa pažljivo segmentiraju potencijalna tržišta i pokušavaju svakom od segmenata ponuditi baš ono što ga zanima i što si može priuštiti. Arket je namijenjen onima koji žele bezvremenu klasiku i skandinavski stil po pristupačnoj cijeni. COS cilja na bogatiji dio tržišta i nudi vrhunske materijale, dok je H&M idealan za ljubitelje trendova koji odjeću mijenjaju prečesto da bi razmišljali o njenoj kvaliteti. Pričekajmo ipak da priča krene. Do kraja godine će već biti jasno imamo li novi hit ili je Arket tek još jedan prosječan lovac na već neizdrživo zasićenom modnom horizontu.

Tekst: Maja Karnik
Foto: Arket

Preporučujemo

Pročitajte i...

Pet brendova cipela koje Francuskinje obožavaju

Francuski chic ne izlazi iz mode pa redovito volimo zaviriti u ponudu francuskih brendova, a ovaj put smo se fokusirali na cipele

11 najvećih trendova koje ćemo nositi u proljeće 2018.

Modni mjesec je iza nas, ali nam je, dakako, već dao do znanja što ćemo nositi u proljeće iduće godine

Što nas čeka u najnovijoj kolekciji hrvatskog brenda KLISAB?

Modni dvojac KLISAB na nadolazećem BIPA FASHION.HR-u predstavit će novu žensku pret-a-porter kolekciju za zimu, a ususret reviji ponudili su javnosti pogled iza kulisa

& Finally - napokon fenomenalni modni dodaci

Nije tajna da su modni dodaci ključ dobrog stila, onaj završni detalj koji cijelom outfitu daje karakter i ton, a blog i Instagram profil pod nazivom & FInally to itekako dokazuju

Victoria Beckham je najbolje odjevena zvijezda ovog tjedna

Dizajnerica i trendseterica ovog je tjedna izgledala sjajno u baš svim kombinacijama koje je nosila

20 najljepših kaputa u boji pijeska

U aktualnoj ponudi dizajnerskih i high street brendova pronašli smo najljepše kapute u boji pijeska za ovu hladnu sezonu

▲ Povratak na vrh