Ima li mjesta za Arket?

10.08.2017.

Prvi komadi novog H&M-ovog brenda Arket stižu u prodaju 25. kolovoza. No, ima li na tržištu doista mjesta za još jedan high street brend?

H&M je napokon predstavio prve vizuale svog novog modnog brenda. Arket u prodaju kreće 25. kolovoza i to samo online i u novom prostoru na slavnoj londonskoj ulici Regent. Najavljen kao lifestyle brend s linijama za žene, muškarce, djecu i interijere, Arket je inspiriran nordijskom minimalističkom estetikom, a poseban naglasak bit će stavljen na kvalitetu, održivost i trajnost. U kontekstu dizajna to znači jednostavno, funkcionalno i bezvremeno ili još preciznije klasika s pomakom, osnovni komadi na kojima se gradi garderoba i temelji stil.

Arket na švedskom znači “prazan list papira” i on je već jedanaesti brend u H&M portfelju, a nastao je kao odgovor na potrebe tržišta za klasičnom odjećom bolje kvalitete koja je ujedno cjenovno pristupačnija od sličnih brendova kao što su Tibi, Vince ili Filipa K. H&M doduše već ima brend koji nudi upravo to – vrlo popularan i uspješan COS poznat po minimalizmom inspiriranim neobičnim siluetama. Ipak, Arket bi u odnosu na COS trebao biti jeftiniji i u skloniji popularnim trendovima sezone. Sve je to dio dugoročne strategije širenja H&M grupe koja ove godine uz Arket pokreće posao u zemljama gdje još nije prisutna pa će tako svoje prve H&M trgovine dobiti Gruzija, Kazahstan, Vijetnam, Island i Kolumbija što je tek dio od ukupno 430 novih lokacija koje H&M ove godine planira otvoriti diljem svijeta. I dok su s poslovne strane ekspanzija i rast prodaje sasvim logičan cilj, jednako logično je i pitanje ima li mjesta za sve te nove brendove? Ima li mjesta za Arket? U H&M-u vjeruju kako ima pa pažljivo segmentiraju potencijalna tržišta i pokušavaju svakom od segmenata ponuditi baš ono što ga zanima i što si može priuštiti. Arket je namijenjen onima koji žele bezvremenu klasiku i skandinavski stil po pristupačnoj cijeni. COS cilja na bogatiji dio tržišta i nudi vrhunske materijale, dok je H&M idealan za ljubitelje trendova koji odjeću mijenjaju prečesto da bi razmišljali o njenoj kvaliteti. Pričekajmo ipak da priča krene. Do kraja godine će već biti jasno imamo li novi hit ili je Arket tek još jedan prosječan lovac na već neizdrživo zasićenom modnom horizontu.

Tekst: Maja Karnik
Foto: Arket

Preporučujemo

Pročitajte i...

U modi, imidž je i dalje sve

Jeste li znali da Raf Simons prodaje ljepljivu traku iz svoje posljednje kolekcije za 200 dolara?

Pernate kape kao hit sezone na rujanskim naslovnicama

Budući da su rujanske naslovnice tradicionalno najvažnije u kalendarima modnih izdavača i urednika, njihova je produkcija uvijek dramatičnija i estetski riskantnija, nego što smo inače navikli

Otkrijte moćnu mušku kolekciju Silvija Vujičića

Silvio Vujičić predstavlja lookbook nove muške kolekcije za svoj brend E.A. 1/1 S.V. koji izgleda sjajno

Nova kampanja kuće Acne Studios slavi moderne obitelji

Švedska kuća Acne za svoju je novu kampanju angažirala dva gay oca i njihovo četvero djece

Domaći brend Mateyaneira na crvenom tepihu filmskog festivala u Sarajevu

Mlade dizajnerice kreirale su stylinge koji su plijenili pažnju na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala

André Leon Talley - priča o počecima i upornosti

Uskoro nam stiže dokumentarac o jednom od najzanimljivih modnih urednika u povijesti modnih magazina, Andréu Leonu Talleyu

▲ Povratak na vrh