Je li ova reklama previše provokativna za prikazivanje na TV-u?

15.03.2016.

Dvostruki standardi kada su u pitanju žene s oblinama

Lane Bryant je brend koji je posljednjih dana privukao pažnju javnosti kada je njihova reklama za plus-size donje rublje odbijena od strane mnogih televizijskih kuća uz opravdanje kako je riječ o reklami koja je pretjerano seksi i koja pokazuje više nego što bi trebala.

Pomno smo pregledali spornu reklamu nekoliko puta, i osim što nismo mogli ne zamijetiti kako se u spornoj reklami pojavljuje i Ashley Graham, prvi plus-size model koji se pojavio na naslovnici magazina ‘Sports Illustrated’, nismo uspjeli primijetiti niti jedan jedini kadar koji, prema našem mišljenju, otkriva neprimjereno mnogo golotinje.

Dapače, više smo puta imali prilike vidjeti brojne reklame za donje rublje i parfeme koje su nerijetko otkrivale i puno više kože od ove sporne reklame.

Jedina razlika je što smo uvijek do sada gledali izrazito vitke modele, dok su se ovoga puta u glavnim ulogama našle žene s oblinama.

 

Fotografije: press

Preporučujemo

Pročitajte i...

10 plus size modnih brendova koji će vas osvojiti na prvi pogled

Plus size moda izgleda bolje nego ikada prije, a za to su zaslužni odlični modni brendovi koji nude odjeću u većim veličinama

Atraktivna pjevačica u ulozi modela - je li i ona plus size?

Nicki Minaj potpisala profesionalni ugovor s agencijom Wilhelmina Models

Kako zaista izgleda najpoznatiji 'plus size' model na svijetu?

Fotografije sa snimanja s Ashley Graham otkrivaju i drugu stranu 'medalje'

Prepoznaje li beauty industrija konačno modele s oblinama?

I dok je u modnoj industriji primjetan sve veći angažman plus size modela, kozmetički brendovi još uvijek nisu odlučili u kojem smjeru 'puše vjetar'

Nike lansirao prvu plus-size kolekciju

Stylish trening više nije rezerviran samo za uobičajene konfekcijske veličine

▲ Povratak na vrh