Jedan od najvećih američkih brendova sprema se na bankrot

05.09.2019.

Tko je najslabija karika među trgovinskim lancima?

Od kako su se skinuli s Tumblra i kročili u pravi svijet, milenijalci se nalaze na meti glasovitih i samoprozvanih kritičara društva. Kao da su to slutili od početka, identificirajući se s posrnulim zvijezdama i idolima tragične sudbine te romantizirajući nesporazum, ostali su do sad najneshvaćenija i najkritiziranija skupina, pogotovo kad se radi o kupovini. Naravno, svima je jasno kako je generaliziranje skupine na razini cijele generacije potpuno suludo, no ne ako je u pitanju poslovanje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Topshop (@topshop) on Aug 31, 2019 at 7:01am PDT


Proizvod se, dakako, ponajprije kreira ne bi li što bolje poslužio nekoj određenoj demografiji, a kada ta demografija uključuje milenijalce, u pravilu je puno teže ostvariti prodaju. Naime, predviđalo se da kritična dobna skupina pridonosi propadanju raznih industrija. Na pomolu nestajanja bile su nekretnine, meso, papir… Doduše, pogrešno je kriviti kupce za propadanje industrije i njezinih proizvoda za koje nemaju interesa. Kapitalistički su halapljivci, čini se, našli sebi ravne, a oni imaju tek dvadesetak godina.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by forever21 (@forever21) on Sep 3, 2019 at 6:00pm PDT


Na listi industrija koje treba spasiti od izbirljivog prsta milenijalaca nikad se nije nalazila moda. Nikad do sad, to jest. Ogromni lanac tinejdžerske i mladenačke odjeće i dodataka, Forever 21 sprema se objaviti bankrot. Američki div, kako navode razni izvjestitelji o poslovanju, već je dulje vrijeme u nevoljama, a kao najveću grešku priznaju zastarjele modele oglašavanja i prodaje. Upravo ovdje u priču ponovno dolazi ozloglašena generacija. Naime, dvadesetogodišnjaci, od kojih je gotovo svaki društveno anksiozno i zakinuto biće, prestali su izlaziti iz preudobnih kreveta u roditeljskim kućama i odlučili da će svu svoju kupovinu  obavljati putem interneta. Većina se prodavača prilagodila, čak i uštedila na uređivanju interijera trgovina i najmu, jer im je u principu dovoljno bilo nekoliko skladišta. No, ne i Toys R Us, koji se zatvorio 2018. i Topshop koji je bankrotirao u svibnju ove godine.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by toysrus (@toysrus) on Jul 18, 2019 at 6:00am PDT


Da bi stvar bila još gora, kao prstom u čokoladni mousse, Forever 21 navodno je stupio u kontakt s Arianom Grande u promotivne svrhe i ponudio prenisku cifru za zvijezdu njezina kalibra, te ih je odbila. Oni su svejedno koristili fotografije inspirirane isključivo njezinim spotovima i čak ju spominjali u objavama na Instagramu.  Ona ih je zbog autorskih prava odlučila tužiti i zatražila od njih 10 milijuna dolara! Ako ne pronađu vrlo dobru rupu u zakonu, izvući će deblji kraj jer su dokazi, koji idu u njezinu korist, prilično nepobitni.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by katharine🥀 (@gucci.finn) on Sep 3, 2019 at 6:56pm PDT


Forever 21 mogao bi postati još jedna parodija u nizu neke epizode Simpsona koja nas vodi kroz zamišljeni tržni centar u kojem trguju sva bankrotirana i zatvorena imena. Na svu sreću, bankrot u američkim zakonima tržišta nije jednak zatvaranju pa još ima nade da 21 uistinu bude zauvijek.

 

Piše: D.M.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Kim Kardashian podiže tužbu protiv brze mode?

Starleta tuži Missguided za 10 milijuna dolara

Kako izgleda godina dana bez brze mode?

Što je Jackie Bischof naučila izbjegavajući "fast-fashion" brendove

H&M mijenja politiku i okreće se još bržoj modi!

H&M je napravio promjenu u maloprodaji i na taj način omogućio kupcima kupnju komada iz kolekcije izravno s modne revije

Diane Kruger

Pristupačni trendovi koje nosi Diane Kruger

Culottes hlače našle su svoj put i do njenog ormara

Jakne od otpada? Pronašli smo tri marke koje takve prodaju!

Održivost i razborita potrošnja u 2019. više nisu samo riječi, već naš život

▲ Povratak na vrh