K I M H Ē K I M – modna kuća zlatnog kraljevstva u srcu Pariza

06.01.2019.

Kako izgleda pariško-korejski spoj bivšeg Balenciaginog suradnika?

Renesansa ere zlatnog kraljevstva Koreje, proučavanje siluete žene s eksperimentalnim elementima, kombiniranje prošlosti i budućnosti samo su neki od ciljeva koje si je postavio dizajner Kiminte Kimhekim kada se sa samo 19 godina zaputio iz rodne Koreje u Pariz kako bi studirao dizajn u centru modnog svijeta.

“Jedno od mojih najsretnijih sjećanja iz djetinstva je kad sam dizajnirao odjeću za moje lutke.” – kaže Kiminte, čiji dizajn haljina u ružičastom satenu i velikim mašnama, itekako podsjeća na razdoblje kad smo se igrali s lutkama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by – K I M H Ē K I M – (@maison_kimhekim) on Oct 12, 2018 at 4:04am PDT

Odmah po završetku fakulteta pronašao je posao u prestižnoj španjolskoj modnoj kući Balenciaga sa sjedištem u francuskoj metropoli. Prisjećajući se tog razdoblja dizajner otkriva da tada nije samo naučio tehniku, već i važnost strasti koju moramo unijeti u sve što stvaramo.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by – K I M H Ē K I M – (@maison_kimhekim) on Sep 25, 2018 at 7:11am PDT

Njegov rad kombinira utjecaje njegovih pariških i azijskih korijena. Za sebe kaže kako vjeruje da su siluete i tkanine uvijek mijenjaju te da je njegov cilj da kreacije ostanu elegantne, ali razigrane. “Želim da žena izgleda seksi, ali na elegantan način. ” – kaže pariško-korejski dizajner čije prezime vuče korijene iz zlatnog razdoblja korejske kraljevske obitelji.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by – K I M H Ē K I M – (@maison_kimhekim) on Oct 1, 2018 at 1:21am PDT

Brend koji postoji od 2014. godine kad je predstavljen na pariškom tjednu mode u najnoviju kolekciju uključuje seriju Venus, u kojoj se nalaze muške košulje s ženstvenim detaljima, kao što su veliki biseri.

Oblici odjeće mogu se potpuno promijeniti zahvaljujući stilskim trikovima. Još jedna serija, nazvana Guifei, bila je vrlo popularna na Instagramu, a napravljena je od organza tkanine.

Dizajn koji obilježava igra slojevitosti i prozirnosti koja upija duh nositelja.

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram/@maison_kimhekim

Preporučujemo

Pročitajte i...

Najzanimljivije torbice s ulica svjetskih metropola

Kakve modne dodatke ove sezone vole trendseterice?

Savršene torbice za proljetne dane

Pudrasto roza, zagasita boja breskve ili upečatljivo šarena,glavni su favoriti Guessove nove kolekcije

Kako Carolina Herrera zamišlja ulice New Yorka?

Nova kolekcija Caroline Herrere

Dizajner Virgil Abloh pokreće liniju nakita

Uredski pribor kao inspiracija za "high-end" nakit

Takeover zagrebačkog streetwear brenda Chypka

Neočekivan spoj motiva hrvatske čipke i streetstyle modela

Monument, posljednja kolekcija Nenada Sovilja dobila je svoju kampanju

Model Julija Nydal u dinamičnoj kampanji za novu kolekciju

▲ Povratak na vrh