Kako izgleda “Psycho Killer” modne kuće Gucci?

22.02.2019.

Show koji nikoga nije ostavio ravnodušnim

Uz mistična, na trenutke zasljepljujuća, treperava svjetla i lavež koji je zlokobno odjekivao u pozadini, Gucci je najavio svoju novu modnu priču koja je, baš onako kako to osebujni Alessandro Michele običava činiti, bila zavijena velom bizarnosti, napetosti i tajnovitosti uz neizostavni prstohvat horror referenci.

 

Najnovija Gucci kolekcija predstavljena modnoj publici u Milanu bila je potpuna suprotnost razigranoj i vedroj kampanji koja je nedavno oduševila svijet tematizirajući blistave godine glamura tijekom zlatne ere Hollywooda. Mračna, mistična, napeta i pomalo zlokobna, kolekcija je uvelike podsjećala na horror filmove s jezivim maskiranim psihopatima u glavnim ulogama, a upravo su maske bile glavni lajt motiv nove priče iz kreativne radionice ideja neumornog Alessandra Michelea.

 



View this post on Instagram

A post shared by Gucci (@gucci) on Feb 20, 2019 at 6:30am PST

 

Čak je i uzvanike na njihovim mjestima dočekala drvena kutija koja je skrivala masku Hermaphroditusa, lika s grčke mitologije, sina Afrodite i Hermesa koji reprezentira objedinjenu mušku i žensku seksualnost. No, kolekcija je, kako talentirani kreativni direktor navodi bila nadahnuta mislima jedne od najvećih ikona političke teorije i filozofije. Hannah Arendt i njezino djelo iz 1958. godine “ The Human Condition” (Vita Activa), za koje mnogi vjeruju kako je upravo njezino najutjecajnije djelo, toliko je inspiriralo Michelea da je njezinu misao o pluralnosti identiteta odlučio pretočiti u svoju kolekciju za jesen/zimu 2109.

 



View this post on Instagram

A post shared by Gucci (@gucci) on Feb 20, 2019 at 7:54am PST

 

Michele je pritom posebno bio okupiran idejom da u društvu postajemo osobe tek kad odaberemo masku koju ćemo nositi te tako izabiremo unikatan identitet koji će nas predstavljati među sličnima. “Kada se pojavimo u javosti, mi otkrivamo sebe u pluralnim identitetima”, piše Arendt. I upravo je to Michele želio naglasiti, kako nam odjeća koju biramo može pomoći da odigramo uloge koje želimo igrati, pomaže nam da istovremeno sakrijemo i otkrijemo ono što jesmo. Poprilično filozofski zapetljano, možemo reći, no s kreativnim direktorom kuće Gucci ionako smo već naučili da jednostavnije ne može.

 



View this post on Instagram

A post shared by Gucci (@gucci) on Feb 21, 2019 at 3:33pm PST

 

Kako bi potkrijepio svoju ideju, Michele je na pistu izveo vrlo ekskluzivan odabir modela, od onih profesionalnih do potpunih amatera, nastojeći da se međusobno potpuno razlikuju te da u svojoj misli objedini sve. Da ne zanemarimo modu, Gucci je i ovoga puta na pistu pustio niz vrlo bizarnih detalja poput štitnika za koljena, chokera s ubojitim šiljcima, masivnih, zlatom optočenih naušnica, šešira vrlo čudnog izgleda… Kao i obično, i u ovoj modnoj priči iz Gucci radionice “više je bilo više”, s pregršt referenci i kojekakvih zapleta, a Alessandro Michele je opet postigao ono što je želio. Da se o Gucciju priča još nekoliko dana nakon što su se treperava svjetla ugasila.

Piše: T.L.
Fotografije: Profimedia/ Gucci Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh