Kako izgledati chic u pustinjskom okruženju?

18.06.2019.

Neobična kampanja s Balenciaga potpisom

Sklona drugačijoj i ponekad vrlo neobičnoj estetici kada je u pitanju odjeća, ali i prezentacija samih kolekcija, modna kuća Balenciaga predstavila je novu kampanju koja prikazuje modele u pustinjskom okruženju i izgleda poprilično čudno.

 

 

Naime, Balenciaga je za svoju jesensku kolekciju izbacila novu kampanju u kojoj modeli izgubljeno lutaju pustinjskim krajolikom od glave do pete odjeveni u komade poznate francuske modne kuće, a doimaju se kao da su u fotografiju “teleportirani” iz nekog drugog, urbanijeg okružja. Naravno, vizuali kampanje zbilja jesu nastali kolažiranjem, a autor Balenciagine kampanje je poznati francuski fotograf Jean-Pierre Attal.

 

 

Kampanja je inspirirana Attalovom serijom fotografija iz 2012. godine “Ethnographic Landscapes”, a moramo priznati da nas se ideja nekako posebno dojmila jer se kreacije s potpisom Demne Gvasalije, stilizirane vještim okom Lotte Volkove, zbilja nekako posebno ističu tako “istrgnute” iz svog prirodnog okruženja. U kolekciji za jesen, kao što smo već pisali, najviše pažnje modnih medija privukao je novi Demnin “izum” – japanke s kitten potpeticom za koje samo čekamo vidjeti hoće li zaživjeti i na ulicama.

Piše: T.L.
Fotografije: Balenciaga

Preporučujemo

Pročitajte i...

Jesu li japanke na petu novi hit ljetne sezone?

Pre-fall kolekcija modne kuće Balenciaga

Gucci putuje u zlatno doba Hollywooda

Fantastična nova kampanja talijanske modne kuće

Michelle Obama obara s nogu u Balenciaga čizmama

Michelle u nikad provokativnijem izdanju

Burberry ima odličnu božićnu kampanju

Pomaknuta blagdanska atmosfera na britanski način

▲ Povratak na vrh