Kako izgledati chic u pustinjskom okruženju?

18.06.2019.

Neobična kampanja s Balenciaga potpisom

Sklona drugačijoj i ponekad vrlo neobičnoj estetici kada je u pitanju odjeća, ali i prezentacija samih kolekcija, modna kuća Balenciaga predstavila je novu kampanju koja prikazuje modele u pustinjskom okruženju i izgleda poprilično čudno.

 

 

Naime, Balenciaga je za svoju jesensku kolekciju izbacila novu kampanju u kojoj modeli izgubljeno lutaju pustinjskim krajolikom od glave do pete odjeveni u komade poznate francuske modne kuće, a doimaju se kao da su u fotografiju “teleportirani” iz nekog drugog, urbanijeg okružja. Naravno, vizuali kampanje zbilja jesu nastali kolažiranjem, a autor Balenciagine kampanje je poznati francuski fotograf Jean-Pierre Attal.

 

 

Kampanja je inspirirana Attalovom serijom fotografija iz 2012. godine “Ethnographic Landscapes”, a moramo priznati da nas se ideja nekako posebno dojmila jer se kreacije s potpisom Demne Gvasalije, stilizirane vještim okom Lotte Volkove, zbilja nekako posebno ističu tako “istrgnute” iz svog prirodnog okruženja. U kolekciji za jesen, kao što smo već pisali, najviše pažnje modnih medija privukao je novi Demnin “izum” – japanke s kitten potpeticom za koje samo čekamo vidjeti hoće li zaživjeti i na ulicama.

Piše: T.L.
Fotografije: Balenciaga

Preporučujemo

Pročitajte i...

Top 10 naj(pre)prodavanijih luksuznih brendova ove godine

Nekoć prezreni oblik poslovanja, danas postavlja standarde

Nova kampanja brenda Lanvin pokazuje da su na pravome putu

Prva kampanja pod dizajnerskom palicom Bruna Sialellija

Balenciaga prodaje torbicu za bocu s vodom koju si rijetko tko može priuštiti

Odjednom nam držati bocu u ruci i nije tako teško...

Jesu li japanke na petu novi hit ljetne sezone?

Pre-fall kolekcija modne kuće Balenciaga

Gucci putuje u zlatno doba Hollywooda

Fantastična nova kampanja talijanske modne kuće

▲ Povratak na vrh