Kako je Calvin Klein promijenio pristup brenda prema modelima?

17.09.2019.

Za sve veličine i različite tipove tijela

Popularni modni brend Calvin Klein izbacio je novu kampanju za kolekciju donjeg rublja namijenjenu sezoni jesen/zima 2019., a modelima koji krase kampanju poručio je kako u obzir uzima sve veličine i različite tipove tijela.

 

Nova Calvin Klein kolekcija se sastoji tako od udobnog, sportskog donjeg rublja te ponešto elegantnijih kompleta grudnjaka i gaćica, ali s naglaskom na udobnost, ležernost i neopterećenost koja i inače odlikuje donje rublje popularnog brenda.

 

 

Većina komada ukrašena je prepoznatljivim, velikim Calvin Klein logom koji izgleda vrlo upečatljivo, a kolekcija je namijenjena svima, nipošto samo zloglasnoj (i teško dostižnoj) size zero veličini. Kampanju je svojim objektivom snimio fotograf Rémi Lamandé, stylinge potpisuje Alastair McKimm, a u ulozi modela nalaze se poznata glazbenica Beth Ditto te modeli Abby Champion, Cara Taylor i Hayley Foster.

 

Čini se kako su inkluzivnosti i body positivity postali globalni fenomen  koji najpopularniji modni brendovi više ne mogu (niti žele) izbjegavati.

 

Piše: T.L.
Fotografije: Calvin Klein/Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Modne boginje Mary Katrantzou u hramu Posejdona

Revija u suradnji s Bvlgarijem kao počast rimskoj marki s grčkim korijenima

Dress for success: 4 outfita za trendeseterice na zadatku

Ultimativni 'it' komadi koje ćete pronaći u H&M-u danas!

Stigla je nova Deichmann kolekcija za jesen/zimu 2019.

Nose se životinjski uzorak, metalik boje, zakovice i šljokice

Ženstvenost i glamur kao ključne riječi nove Liu Jo kolekcije

Anna Ewers zna kako izraziti "prirodni glam" koji ju čini jedinstvenom

▲ Povratak na vrh