Kako je Calvin Klein promijenio pristup brenda prema modelima?

17.09.2019.

Za sve veličine i različite tipove tijela

Popularni modni brend Calvin Klein izbacio je novu kampanju za kolekciju donjeg rublja namijenjenu sezoni jesen/zima 2019., a modelima koji krase kampanju poručio je kako u obzir uzima sve veličine i različite tipove tijela.

 

Nova Calvin Klein kolekcija se sastoji tako od udobnog, sportskog donjeg rublja te ponešto elegantnijih kompleta grudnjaka i gaćica, ali s naglaskom na udobnost, ležernost i neopterećenost koja i inače odlikuje donje rublje popularnog brenda.

 

 

Većina komada ukrašena je prepoznatljivim, velikim Calvin Klein logom koji izgleda vrlo upečatljivo, a kolekcija je namijenjena svima, nipošto samo zloglasnoj (i teško dostižnoj) size zero veličini. Kampanju je svojim objektivom snimio fotograf Rémi Lamandé, stylinge potpisuje Alastair McKimm, a u ulozi modela nalaze se poznata glazbenica Beth Ditto te modeli Abby Champion, Cara Taylor i Hayley Foster.

 

Čini se kako su inkluzivnosti i body positivity postali globalni fenomen  koji najpopularniji modni brendovi više ne mogu (niti žele) izbjegavati.

 

Piše: T.L.
Fotografije: Calvin Klein/Profimedia

Pročitajte i...

Giambattista Valli haute couture kolekcija u ponedjeljak je bila dostupna baš svima!

Držimo fige da i druge velike kuće uskoro naprave nešto slično!

Kampanja koja će fotografijama zašareniti i najtmurniji dan

Prabal Gurung izbacio kampanju za novu kolekciju

Nova kolekcija traperica pariškog brenda koji obožavamo

Sézane je obavezna shopping destinacija za savršen par traperica

▲ Povratak na vrh