Kako je jedan alpinistički brend ostvario suradnje s čak dvije luksuzne modne kuće

31.08.2017.

Brend The North Face ove zime u ponudi ima komade iz čak dvije dizajnerske suradnje, s kućom Sacai i dizajnerom Junyom Watanabe

Novi val dizajnerskih suradnji donosi fenomenalan spoj luksuza i sporta. Canada Goose i Vetements, Moncler i Off-White, a sada i dvije odlične suradnje za The North Face, pokazuju kako sve očitija naklonost tržišta urbanom stilu, otvara nove mogućnosti čak i primarno sportskim brendovima.

Povezivanje sa zvučnim dizajnerskim imenima pozicionira ih ne samo kao praktične, već i estetski poželjne, što u konačnici privući i kupce koji možda uopće nisu ludi za sportom. Isto vrijedi i za The North Face, brend koji alpiniste i istraživače već pet desetljeća oprema vrhunskom opremom proizvedenom za ekstremne uvjete. Nazvan prema najokrutnijoj strani planine – sjevernoj strani – gdje nema sunca pa teške uvjete dodatno pogoršavaju ekstremne hladnoće, North Face se od samih početaka profilirao kao brend posvećen entuzijastima zaljubljenima u visine i nepoznato. No, iako u svojoj niši ostvaruju izniman uspjeh, prepoznali su priliku da se još jače istaknu ne samo kao vrhunski brend, već i dizajnerska poslastica za one kojima je dizajn jednako važan kao i performanse.

Odlična suradnja s japanskim brendom Sacai predstavljena je kolekcijom za sezonu jesen/zima 2017. na Pariškom tjednu mode u veljači, a svih sedamnaest komada uskoro će se naći u ponudi Dover Street Marketa. Ipak, od ove suradnje nije profitirao samo North Face, već i Sacai čiji je osnivač i kreativni direktor Chitose Abe veliki fan specijaliziranih brendova: “North Face je savršen primjer izvrsnih performansi. I sam sam nosio njihove jakne i priča je jednostavna – funkcionalnost nikada ne podređuju dizajnu, ali je dizajn ipak promišljen.” Ta funkcionalnost japanskom brendu donosi dodanu vrijednost, ali i novo tržište zaljubljenika u sport koji vjerojatno za Sacai nisu čuli. Junya Watanabe je drugi japanski dizajner s kojim se North Face ove godine udružio također na kolekciji za nadolazeću zimu, a odabir ovih intelektualnih kreativaca poznatih po inovativnom i kompleksnom pristupu modi, pokazuje kako North Face jako dobro zna što radi i želi se istaknuti među sve brojnijim dizajnersko-sportskim kolaboracijama.

Piše: Maja Karnik
Foto: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Boja koja je neočekivano okupirala street style

A ove je jeseni popularna u svim nijansama!

Tko se skriva iza ovog velikog šešira?

Pjevačica i glumica se odlučila za upečatljiv model u dvije nijanse

▲ Povratak na vrh