Kako je WhatsApp postao naš osobni kupac

Influencer Justine Dbn leaps off a curb in white bell bottoms outside Courreges Spring/Summer 2019 during Paris Fashion Week in Paris, France on September 26, 2018.
17.12.2018.

Chat vodi u budućnost e-kupovine

Svi smo barem jedanput kupovali preko interneta. Naišli bi na nešto što nam se sviđa, pronašli proizvod u online trgovini i stavili ga u košaricu. Mnogo puta smo se i sami zapitali koliko je to sigurno i kud idu podaci s naše kreditne kartice nakon što ih pažljivo unesemo u nepoznatu stranicu.
Jedna kompanija sve to namjerava promijeniti i to preko chat-a.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by T H R E A D S (@threadsstyling) on Nov 29, 2018 at 9:15am PST

Threads Styling je londonski start-up osnovan 2009. godine. Počeo je kao tvrtka koja je turistima dubokog džepa nudila pomoć u kupovini tijekom putovanja Europom. Njihova ciljana skupina su millenialsi, kojima je važnije otići s prijateljima na kavu nego čekati u redu u trgovini.

“Brzo smo primjetili da ne pričamo s kupcima koji žele servis koristiti samo u Europi. Bilo gdje se našli u svijetu, oni žele imati nekoga tko će im pomoći kupiti luksuznu robu po njihovoj potrebi.” izjavila je osnivačica i glavna izvršna direktorica Sophie Hill.

Trenutno vode prodaju u 100 zemalja i pioniri su chat prodaje luksuznih proizvoda.  Umjesto da njihovi klijenti sami traže robu i kupuju ju na stranici, jave se njima u chat i oni to naprave za njih. Brendovi poput Cartier, Céline i Hermèsa su im jedni od glavnih partneri, a Azija, Bliski Istok i SAD najveća tržišta. “Nedavno smo imali kupca koji je kupio Bulgari ogrlicu i narukvicu preko Threadsa. Čula je za nas preko prijatelja koji kupuje preko nas. Tijekom kupovine u u Hong Kongu našli su se u Bulgari trgovini u kojoj su im rekli da nikad nisu vidjeli takvu ogrlicu i narukvicu. Poslala je upit nama i naš kupac je ih našao u roku od 24h.” jedan je od primjera koje su izdvojili iz Threads Stylinga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by T H R E A D S (@threadsstyling) on Dec 8, 2018 at 1:34pm PST

Tajnu pronalaska ne otkrivaju, no navode kako se razlikuju od ostalih time što suradnje uvijek nazivaju partnerstvom koje im daje dovoljan uvid u to koji dio kolekcije je primjeren za millenials generaciju. Umjesto inventara, imaju sporazum s trgovinama, što im omogućava da dođu do proizvoda unutar 30 minuta.

Sljedeći put kad nam ponestane mlijeka za jutarnju kavu definitivno ćemo požaliti što je trgovina chatom još uvijek luksuz bogatih.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by T H R E A D S (@threadsstyling) on Oct 21, 2018 at 8:02am PDT

Piše: N.B.
Fotografije; Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

15 komada bisernog nakita stvorenog za ljeto

Savršen dodatak svakoj ljetnoj kombinaciji!

25 neodoljivih ljetnih crop topova

Crop top i kratke hlače visokog struka i spremni smo za godišnji odmor!

20 najljepših ljetnih haljina na preklop

Ljetni klasik koji obožavamo nositi

Kako nositi čipku u ljetnim mjesecima?

Donosimo vam 25 najljepših čipkastih komada stvorenih za ljeto

20 slamnatih šešira koji će vam uljepšati ljeto

Ni ovo ljeto neće proći bez omiljenog modnog dodatka!

20 kupaćih kostima neodoljivih ljetnih uzoraka

Sve što nam je potrebno za razigrano ljeto

▲ Povratak na vrh