Kako nositi potpetice bez brige o povredama?

28.08.2019.

Jednostavna pravila za one koji ne mogu zamisliti svoj život u ravnim cipelama

Nije tajna da cipele na visoku petu nisu najudobnije cipele. Ali većina žena vjerojatno neće odbiti nositi zbog toga svoje omiljene crne štikle. Imajući to na umu, ELLE je odlučio smisliti kako nositi potpetice bez štete za zdravlje.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ludovic Pieterson (@ludovicpieterson) on May 28, 2019 at 8:31am PDT

Prvo što biste trebali je prestati nositi potpetice baš svakog dana (optimalno je 2-3 puta tjedno). Pokušajte ih izmjenjivati s ravnim cipelama kako bi vam se noge i kralježnica mogli odmarati. I još bolje – kupite posebne ortopedske uloške kako bi pomogli pravilnoj raspodjeli težine po stopalu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Géraldine Boublil (@erinoffduty) on Jul 27, 2019 at 9:32am PDT


Tokom dana pokušajte skinuti cipele s potpeticama i masirati noge svaka 2-3 sata. To će pomoći vratiti ispravnu cirkulaciju krvi. Osim toga, ako morate nositi štikle svaki dan, tada dajte prednost modelima s petom ne većom od 5 centimetara – ovo je optimalna visina, koja u manjoj mjeri ozljeđuje stopalo.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Géraldine Boublil (@erinoffduty) on Aug 13, 2019 at 11:48pm PDT


Nakon dana u štiklama, ne zapostavljajte opuštajuće kupke za stopala. Primjerice, morska sol može ublažiti umor, a lipa poboljšat će cirkulaciju krvi. Također, intenzivna masaža stopala može biti izvrstan način za ublažavanje umora. To se može učiniti i jednostavnim masiranjem površine šakom.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Géraldine Boublil (@erinoffduty) on Aug 22, 2019 at 5:44am PDT


Također, ne zaboravite na vježbe za stopala koje se mogu raditi bez cipela. Prva je 2-5 minuta voditi tenisku lopticu ili malu bocu po podu. Zatim, 15-20 puta, podignite salvetu ili bilo koji drugi mali predmet s poda koji možete držati između nožnih prstiju. Nakon toga napravite set od 10-15 čučnjeva, pritom držeći noge čvrsto pritisnute na pod. I na kraju, dignite se na vrho stopala 15-20 puta, a zatim polako spustite stopalo na pod.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh