Kako pariška kuća Dior zamišlja proljeće?

20.01.2020.

Nova kampanja za nadolazeću toplu sezonu

Renomirana pariška modna kuća Dior izbacila je kampanju za svoju novu kolekciju namijenjenu sezoni proljeće/ljeto 2020. Vizuale kampanje krasi model Ruth Bell koja se već nekoliko sezona pojavljuje kao zaštitno lice luksuzne modne kuće. Fotografkinja Brigitte Niedermair kampanju za Dior snimila je u studiju fokusirajući se prvenstveno na nove odjevne komade i modne dodatke poput ikonične Diorove Saddle torbice (koja već neko vrijeme ima svoj moment kada su u pitanju trendovi i koju je Dior izbacio na tržište u bezbroj novih inačica). U centru Diorove vizije za nadolazeću toplu sezonu nalaze se elegantni lookovi, a kreativna direktorica Maria Grazia Chiuri fokus je stavila na retro krojeve i uzorke evocirajući sjećanja na neke davne modne ere. Na momente je jasno kako je slavna dizajnerica inspiraciju pronašla i u legendarnom Diorovom New Looku, no kolekcija, tome unatoč, izgleda suvremeno i sasvim prilagodljivo današnjim trendovima. Ono što nam se posebno sviđa su detalji retro prizvuka poput šarmantnih pletenih šešira, velikih sunčanih naočala ili pak biserne ogrlice i zlatnih naušnica, ali i neodoljivi uzorci koji nas u mislima odvode u neko drugo vrijeme.

Piše: T.L.

Fotografije: Dior

Pročitajte i...

Ovaj kozmetički proizvod potpuno nepravedno zanemarujemo

Jedini proizvod koji bi nam zimi trebao biti važniji od balzama za usne

Dior ima sjajnu kolekciju za putovanje sa stilom

Kolekcija putnih torbi pariške modne kuće

ELLE edit: Inspirirale smo se divnim rasparenim naušnicama s Dior i Schiaparelli couture revija

Zavirile smo u najdraže webshopove i pronašle najljepše komade

▲ Povratak na vrh