Koja klasična torbica mora pronaći svoje mjesto u vašem ormaru?

06.08.2019.

Vječni klasik u koji vrijedi uložiti

Kad bismo se u nekom najluđem scenariju priklonili valu ljudi koji njeguju koncept capsule closeta, tj. ormara koji se sastoji od samo dvadesetak sezonskih odjevnih komada i dodataka (na što definitivno nismo još spremni), prošivena torbica morala bi biti dio te priče. Ovaj tip torbice klasik je u koji se definitivno isplati uložiti, a ako izaberete neku klasičnu boju, neće morati brinuti oko toga na što ju kombinirati jer će uspješno podići sve vaše modne kombinacije, od radnog outfita preko malo opuštenijeg svakodnevnog stajliga do elegantnih izdanja za posebne prilike.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Topshop (@topshop) on Jul 21, 2019 at 11:36am PDT

Svaka velika modna kuća koja drži do sebe predstavila je u modnoj povijesti svoju varijantu ovog omiljenog modnog dodatka, a neke od najvećih i ove sezone podarili su nam svoju viziju prošivene torbice. Tako se u ovogodišnjim kolekcijama Saint- Laurenta, Guccija, Valentina i Prade našao i ovaj vječni klasik, koji čak i ako još nije pronašao put do vaše police s torbicama, sigurni smo da jednom hoće. Za slučaj da do vas neće doći u obliku legendarne 2.55 Chanelice ili neke njene high street verzije, donosimo vam galeriju aktualne ponude dizajnerskih prošivenih torbica koje ćete moći prenijeti s koljena na koljeno i tamo negdje oko 2050. godine pokloniti unuci za rođendan. A i vama će do tad sigurno dobro poslužiti.

U nastavku pogledajte što sto vam pripremili.

Piše: L.H.
Fotografije: Instagram/products

Preporučujemo

Pročitajte i...

Najzanimljivije torbice s ulica svjetskih metropola

Kakve modne dodatke ove sezone vole trendseterice?

25 torbica stvorenih za nadolazeću party sezonu

Donosimo vam najbolje party torbice iz aktualne ponude!

Balmain cipele koje će celebrityji obožavati

Friško s pariške piste stižu cipele budućnosti

20 dizajnerskih torbi zbog kojih bismo otišli u minus

Naš jesenski izbor luksuznih torbica

▲ Povratak na vrh