Lan u prvom planu u hvalevrijednoj kampanji ‘I Love Linen’

26.04.2018.

Hvalevrijedna kampanja 'I Love Linen', odnosno 'Volim lan', stigla je i u London

Nakon Pariza i Milana, hvalevrijedna kampanja ‘I Love Linen‘, odnosno ‘Volim lan’, stigla je u London. Kampanju predvode francuski dizajner Philippe Nigro i CELC, Europska konfederacija lana i konoplje, nastojeći podići javnu percepciju o lanu kao ekološki prihvatljivoj tkanini. Kampanja o lanu donosi mnoge zanimljive činjenice i napominje kako ukupna svjetska proizvodnja lana čini tek 1% korištenih tkanina, iako je njegova primjena široka, a zbog ekonomične proizvodnje koja traži samo kišnicu, ima veliki potencijal za proizvođače. Osim toga, lan je otporna biljka koja za razliku od pamuka ne treba genetske modifikacije da bi preživjela i rasla u velikim količinama te je, za razliku od umjetnih materijala, biorazgradiva.

Objavu dijeli wearelinen (@wearelinen) Tra 13, 2018 u 1:00 PDT

Pomalo simbolički, početak priče o lanu se u Londonu poklopio s novom izložbom V&A muzeja ‘Fashioned from Nature’ posvećenom upotrebi prirodnih materijala u modi, te petom godišnjicom katastrofalne nesreće u tvornici odjeće Rana Plaza, a sve kako bi još implicitnije upozorio na problem održivosti modne industrije. „Lan je odavno prepoznat kao kvalitetan materijal i suprotnost jeftinoj odjeći. Mi dizajneri imamo posebnu odgovornost jer odabirom materijala direktno utječemo na pitanje recikliranja i utjecaja na okoliš,“ izjavio je Nigro aludirajući na dugovječnost i izdržljivost lana nasuprot potrošnosti jeftinih umjetnih materijala koji se već nakon nekoliko nošenja bacaju. Kampanja je potvrdila suradnju s 40 brendova i trgovaca, uključujući Vivienne Westwood, White Company, Max Maru i L.K. Bennett na više od 200 lokacija u Velikoj Britaniji, i nastojat će potaknuti kupce da u kupovini prednost daju trajnosti i kvaliteti prirodnih materijala poput lana.

Piše: Maja Karnik

Foto: @wearelinen

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh