Domaći brend u pohodu na New York Fashion Week

11.01.2019.

Ekskluzivno za ELLE talentirana dizajnerica nam je odgovorila na par pitanja o novoj kolekciji

Ogi Antunac je već petu godinu zaredom prisutna na američkom tržištu, a u niz uspjeha može pridodati i novu kolekciju jesen-zima 2019./2020. godine, koja je već spremna za predstavljanje na stranom tržištu.

Prva stanica je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg dolazi New York Fashion Week. U isto vrijeme, kolekcija će biti predstavljena u Düsseldorfu u Njemačkoj te Kanadi putem showrooma. Kreativni modeli jakni kojima je posvećena velika pažnja, vizualno dominiraju kolekcijom, što je u skladu i s dosadašnjom prepoznatljivošću LINK-a, brenda poznatog po ”cool jaknama”, a zanimljivo iznenađenje su svijetlo siva, bež i maslinasta boja, koje su predivno upotpunile dizajn inače poznat po korištenju crne boje.

Postavili smo par pitanja Ogi Antunac o novoj kolekciji i probijanju na strano tržište:

Kolekcija će uskoro biti predstavljena na svjetskom tržištu. Kakva očekivanja imate u susret njujorškom tjednu mode, budući da se radi o jednoj velikoj platformi za dizajnere?

Na američkom tržištu sam prisutna već 5 godina. Bio je to jedan dug put do ostvarivanja ciljeva koje sam si postavila. Ova kolekcija mi je najdraža dosada. Osobno mislim da je najbolja i najzrelija, tako da očekujem da se to pokaže i u smislu prodaje. Krajem prosinca je kolekcija poslana u Ameriku i već imamo dobre povratne informacije.

Uz crnu boju po kojoj je vaš rad poznat, ovaj put ste se odlučili pridodati i neutralne tonove. Jesu li nježniji tonovi kreativna odluka koja služi kao kontrast ”statement” jaknama koje dominiraju kolekcijom?

Nekako sam se odlučila za sive i bež tonove jer sam osjetila da je trenutak za jedan dobar miks suptilnijih tonova . Uvijek reagiram po osjećaju, a imala sam potrebu osvježiti kolekciju. Kod mene su jakne uvijek dominatne, to je moj omiljeni odjevni komad koji rado dizajniram, što je nešto što kupci vjerovatno mogu primijetiti u dizajnu.

Kampanja donosi 8 kolaža od koji svaki priča priču iza kreativnog identiteta Linka. Možete li nam nešto više reći o temama koje su vas inspirirale?

S obzirom da je kolekcija velika (90 kom) i sastoji se od 8 različitih priča uvijek ju nastojimo vizualno razdvojiti. Maja Kljajić je smislila priču s kolažima kao kreativni izazov jer uvijek idemo korak dalje. Same tkanine su nam zapravo bile najveća inspiracija kod nastanka svakog od kolaža. Mene uvijek inspirira suvremenost; mislim da svaki primjenjeni umjetnik mora stvarati u skladu s vremenom u kojem živi pa tako i modna kolekcija mora biti primjenjiva i nosiva baš danas. Na taj način brend ima prostora za rast.

Poslije predstavljanja na svjetskoj sceni koje kreativne ciljeve biste željeli ostvariti?

Htjela bih otvoriti neka nova tržišta. Odlazak na sajam u Pariz mi je plan za ljeto.

 

 

 

 

 

 

 

Piše: Nina Belina
Fotografije: Maja Kljaić
Styling: Petar Trbović
Model: Petra Ugljarević / Relatum Model
Make up: Mirta Pejić
Kosa: Anamarija Knezović za GT salon

Preporučujemo

Pročitajte i...

ELLE NYFW: najvažnije revije, novi trendovi i dizajneri za koje ćete tek čuti

Što smo vidjeli ovog tjedna na New York Fashion Weeku?

Kineskoj dizajnerici odbijena viza za prisustvovanje New York Fashion Weeku

Odbijenica dolazi u vrijeme kada New York pokušava postati što otvoreniji međunarodnim dizajnerima

Kako izgleda modna revija u New Yorku uz kavu i kolače?

Restoranska atmosfera na reviji Ralpha Laurena

Hoće li Kanye West nastupiti na Tjednu mode u New Yorku?

Šuška se da bi mogao nastupiti na nekoj od revija

▲ Povratak na vrh