Ljetna kampanja hrvatskog brenda Charlie donosi nam dramatične kreacije u morskom okruženju

29.05.2019.

Pustu uvala kao kulisa za snimanje

Nova kampanja domaćeg modnog brenda Charlie pronašla je svoju kulisu u pustoj uvali. Prirodno okruženje savršeno je pristajalo uz novu seriju modela za ljeto koji su gotovo svi reciklirani iz prethodnih Charlie kolekcija.

Iza fantastičnih crno-bijelih fotografija stoji jedna od najpoznatijih hrvatskih modnih fotografkinja Mare Milin koja je o suradnji izjavila: “Nakon uglavnom komornih kampanja (lijepih i dragih), Charlie je izašao na more, pod otvoreno nebo- na sunce i slani zrak. Jednostavno nam je jednoglasno “puklo” i otišli smo. Kad dugo nešto ne radiš na određeni način, sve to dobiješ mnogostruko. Sunca, mora, neba i južine koliko treba, i više od toga.”

Koncept je potpuno u prepoznatljivom Charlie stilu; podijeljen na crnu i bijelu priču. Fluidni oblici izmjenjuju se s krutim formama, spoj različitih tekstura stvara dinamičnu igru. “Mala, moćna ekipa, eteričan, tih i vrlo izdržljiv model i jedan štender s odjećom, na, za Hrvatsku atipičnoj plaži, koju mi od milja zovemo Normandija, u začuđujuće malo vremena složila je jedan esej kojeg je Lori nazvala “One Day” a ja prevela u “Jednom”. Osjećala sam se kao da otvaram šampanjac- malo se pomučiš oko čepa, plop! i idemo doma sretni i energizirani, lagano pijani od radosti stvaranja.”, nadodala je Mare.

“Ovaj put odlučila sam se na crno bijelu priču, koju pričam kroz diptihe, poput velikog editorijala, povezujući fotografije modela i okoliša, u kojem se u tom trenutku nalazimo. Osnova priče je osoba u velikom pejzažu, pod velikim nebom. Da li je izgubljena, nađena, sretna, nesretna, otkrivena, skrivena- na promatraču je da doživi. Fotografije sam snimila stihijski, ne birajući tehnička sredstva, svjesno sam ih miješala. Kao što sam rekla, svaki format sastoji se od dvije fotografije, koje su međusobno povezane, i svaki format, opet, vuče drugi. Jedini imperativ je bio da krenem s bijelom pričom i završim s crnom, obrnuto od načina na koji smo snimali. Ponekad je poveznica između fotografija čisto grafička, ponekad su unutar formata dvije različite fotografije istog stylinga, čisto zbog dinamike ovog eseja, a ponekad je poveznica više emotivna. Naime, pokušala sam prikazati taj “one day=jedan dan”, to “jednom”, kroz oči osobe koja je na fotografiji. Dakle, izmjenjujem, filmskim jezikom rečeno, objektivan i pseudo-subjektivan kadar. Pseudo, kažem, jer sam ja snimila ono što moj model “vidi”. To nije njena fizička stvarnost, već moja, kroz moje oči, s intencijom da svoj doživljaj i emociju režijski posudim njoj, i svima vama.”

U galeriji možete pogledati sve fotografije iz kampanje:

 

 

 

ONE DAY

Foto: Mare Milin

Make Up: Petra Sever

Kosa: Salon Sasha

Model: Emma G. Talia model / Relatum

Asistenti: Aya Vukasinović / Tomislav Bahorić

Preporučujemo

Pročitajte i...

Domaći mladi modni dvojac pokorava piste

Kakav stil njeguje Les Emaux?

I-GLE se prisjećaju najljepših zajedničkih trenutaka

Nakon najave o razlazu, kultni dvojac otkriva čega će se zauvijek sjećati

Avangardna modna bajka Loredane Bahorić

Mare Milin i Charlie Design predstavljaju još jednu genijalnu crno-bijelu kampanju

Otkrijte novu odvažnu kolekciju Ogi Antunac

Link by Ogi Antunac predstavlja kolekciju za proljeće 2019. godine

▲ Povratak na vrh