Ljubavno pismo Riccarda Tiscija

Givenchy
18.12.2015.

Kreativni direktor Givenchyja kampanju za proljetnu kolekciju posvetio je svojoj velikoj inspiraciji - New Yorku

Givenchy kampanja za kolekciju proljeće/ljeto 2016. nastala je inspirirana ljubavlju prema gradu snova, New Yorku.

Fotografije za koje je zaslužan dvojac Mert & Marcus tako služe kao i podsjetnik na posljednju reviju poznate modne kuće, održanu na jednom manhattanskom krovu.

Givenchy

Kao glavna namjera ove za kuću simbolične serije fotografija širenje je poruke kreativnog direktora Givenchyja, Riccarda Tiscija, koja jednostavno glasi: VJERUJEM U MOĆ LJUBAVI.

Givenchy

Fotografije prate stihovi pjevača Anohnija: I am a child on the river and love waits downstream / A waterfall to steal my breath and Change My Mind.

Prekrasno!

Fotografije: Mert & Marcus/Givenchy

Preporučujemo

Pročitajte i...

Iz Rima u London: Angelina Jolie u Givenchy Haute Couture

Dizajn u obliku leptira i sjajni nabori

Je li Givenchy sasvim promašio na modnoj reviji u Parizu?

Givenchy je dao jasne stilske upute, no tko će ih se držati?

Givenchy ove jeseni slavi eleganciju!

Nova kolekcija za hladnu sezonu

Scarlet J. zabljesnula 11-karatnim zaručničkim prstenom!

Scarlett Johansson nataknula zaručnički prsten koji zaustavlja promet

▲ Povratak na vrh