Mladi dizajneri, uključite se u natječaj za najboljeg na Mediteranu!

02.11.2016.

Rok za prijave na ovogodišnji #OpenMyMed je 30. studenoga. Nagrade dosižu vrijednost od oko 30 tisuća eura. Provjerite ispunjavate li uvjete za prijavu

Natječaj za mlade modne dizajnere OpenMyMed, u organizaciji Mediteranske kuće mode iz Marseillesa, MMMM (Maison Méditerranéenne des Métiers de la Mode) osnovan je 2010. i od tada se održava svake godine.

Natječaj se provodi u dvije kategorije, ali broj pobjednika je veći – naime, u svakoj od tih kategorija bira se čak 10 najuspješnijih dizajnera, pa pa je pobjednika ukupno dvadeset. Jedna od tih kategorija – M-Major – raspisuje se za mlade dizajnere iz samog Marseillesa. No, druga kategorija – Mediterranean Fashion Prize (MFP) – je međutim mnogo zanimljivija za mlade dizajnere iz zemalja Sredozemlja, među njima i Hrvatske.

Pravo sudjelovanja imaju mladi dizajneri koji su do sada predstavili barem dvije komercijalne kolekcije, a dolaze (po abecedi) iz Albanije, Alžira, Cipra, Crne Gore, Egipta, Francuske, Grčke, Hrvatske, Izraela, Italije, Libanona, Malte, Maroka, Monaka, Portugala, Slovenije, Španjolske, Tunisa ili Turske.

Natječaj podržavaju najveće svjetske modne kuće. Bruno Pavlovsky, direktor Fashion activities odjela u Chanelu kaže: “Godinama aktivno surađujemo s MMMM-om. OpenMyMed vidimo kao natječaj koji ima više ciljeva: otkrivanje budućih dizajnera iz mediteranskih zemalja, dijeljenje znanja i vještina, osiguravanje treninga s modnim stručnjacima koji razumiju potrebe novih naraštaja, prenošenje najviših zanatskih standarda unutar profesije. Što je više talenata, moda je bolja, a MMMM tome puno pridonosi.”  Sidney Toledano, predsjednik uprave Christian Dior Couture, kaže: “Marseilles je raskrižje kultura, oduvijek otvoren svijetu. U našim studijima rade pripadnici svih nacija. A kada radite u modi, na najboljem ste putu da se uklopite u kulturu unutar koje stvarate.” Toledano je i jedan od članova ovogodišnjeg žirija, predstavnici velikih brendova, vodećih institucija, neovisni dizajneri itd…

Nagrade u ovom natječaju nisu u gotovini, ali njihove se ukupna vrijednost procjenjuje na oko 30 tisuća eura po dobitniku.

Dobitnike čekaju edukacije i prezentacije u više područja: stvaranju strategije upravljanja brendom, optimalno komuniciranje tog brenda te njegova prezentacija i prodaja. Pod strategijom misli se na stvaranje jednistvenog identiteta brenda, koji uključuje kreativno i tržišno pozicioniranje unutar višedimenzionalnih marketinških, prodajnih i drugih modela, u ultra-kompetitivnom okruženju. Komuniciranje brenda ovdje uključuje produkciju videa i objave u medijima, newsletterima i društenim mrežama koje u končanici dosižu nekoliko desetaka tisuća osoba zaiteresiranih za modu.

Dio dobitnika imat će i priliku snimiti editorijale s vlastitim kolekcijama. Prodajni dio uključuje masterclass o međunarodnom razvoju vlastitog biznisa i načine promocije za buyere. Edukacije uključuju online mentoring i radionice koje će se održati u Marseillesu u lipnju 2017. godine. Najvažnije – dio dobitnika imat će priliku predstaviti svoje kolekcije u modnom showu Who’s Next? u Parizu u dva navrata – u rujnu 2017. i siječnju 2018. godine.

Službeni jezik ovog vrijednog programa je engleski. Ako ste mladi dizajner s dvije realizirane komericijalne kolekcije, ovaj je natječaj odlična prilika da produbite svoja ne samo modna, nego i poslovna znanja i steknete kontakte o kojima se inače ne može ni sanjati.

Link za prijavu: http://coaching.m-mmm.fr/candidature-en/form

Više o najtečaju OpenMyMed: http://en.m-mmm.fr/Designers/OPENMYMED-PRIZE

Pogledajte OpenMyMed video: https://www.youtube.com/watch?v=c_WkH1FthJM

Fotografije i tekst: press

Preporučujemo

Pročitajte i...

Boolenciaga nasmijala modnu industriju

Nakon provokativnog projekta VETEMEMES, Davil Tran lansira još jedan sličan brend – Boolenciaga

Odvažan potez dizajnerskog dvojca KLISAB

Dizajneri brenda u ovom jedinstvenom eksperimentu potpunu slobodu dali su autorskim parovima koji su KLISAB odjeću interpretirali na svoj način

Predstavljena zajednička kolekcija Versacea i Zayna

Renomirani talijanski brend Versus Versace predstavio je kolekciju koja je nastala u suradnji s pjevačem Zaynom

Jelena Veljača kao zaštitno lice nove A'marie kampanje

Eco-friendly i multifunkcionalni komadi sastavni su dio nove kolekcije poznate dizajnerice

Što odjenuti na nečije vjenčanje?

Pomoću naših savjeta odaberite savršeni outfit za veliki dan vaših prijatelja ili članova obitelji

▲ Povratak na vrh