Moda kao marketinška strategija

26.05.2015.

Čini se kako Coca-Cola i Pepsi jako dobro koriste prepoznatljivost modnih brendova

Kakve veze Coca-Cola i Pepsi imaju s modom? Obje su kompanije izgleda shvatile kako mogu itekako profitirati iz suradnje s vodećim imenima modne industrije.

Marc Jacobs, Karl Lagerfeld, JPG, Nicola Formichetti, Franca Sozzani, Matthew Williamson, Donatella Versace, Alberta Ferretti i DVF tek su dio dizajnera koje su Coca-Cola i Pepsi angažirali u svojim kampanjama. Led je probio Keiser Karl 2010. kad se njegova silueta pojavila na limenkama i bocama dijetne Coca-Cole.

 

Ashley Williams i Coca-Cola

Ashley Williams i Coca-Cola

 

Od novijih suradnji, Nicola Formichetti, kreativni direktor Diesela, postao je jedan od Pepsi ambasadora i dizajnirao posebnu Pepsi limenku, a mladi dizajneri Ashish, Ashley Williams i Sophia Webster ubacili su u svoje kolekcije za 2015. prepoznatljiv identitet Coca-Cola motiva.

 

Sophia Webster i Coca-Cola

Sophia Webster i Coca-Cola

 

Čak je i OPI osmislio Coca-Cola liniju lakova za nokte. „Modne suradnje učinile su čuda u terminima prodaje i percepcije branda“, kažu iz Coca-Cole. Sve to zapravo podsjeća na proročku izjavu Ricka Owensa kako su „dizajneri nove rock zvijezde“. Drugim riječima, kupci pozitivno reagiraju na dizajnerske zvijezde u kampanjama i, što je najvažnije, prodaja raste.

Piše: Maja Karnik
Fotografije: press

Preporučujemo

Pročitajte i...

Šetnja Parizom: Olivia Palermo u savršenoj jesenskoj jakni

Trendseterica u vjetrovki Karl Lagerfeld

LVMH će osnovati modnu nagradu u čast Karla Lagerfelda

Dodjela nagrada za mlade dizajnere LVMH zakazana je 4. rujna u Parizu

Met priprema izložbu o Karlu Lagerfeldu

Njujorški muzej spreman je odati počast pokojnom dizajneru

▲ Povratak na vrh