Moda kao marketinška strategija

26.05.2015.

Čini se kako Coca-Cola i Pepsi jako dobro koriste prepoznatljivost modnih brendova

Kakve veze Coca-Cola i Pepsi imaju s modom? Obje su kompanije izgleda shvatile kako mogu itekako profitirati iz suradnje s vodećim imenima modne industrije.

Marc Jacobs, Karl Lagerfeld, JPG, Nicola Formichetti, Franca Sozzani, Matthew Williamson, Donatella Versace, Alberta Ferretti i DVF tek su dio dizajnera koje su Coca-Cola i Pepsi angažirali u svojim kampanjama. Led je probio Keiser Karl 2010. kad se njegova silueta pojavila na limenkama i bocama dijetne Coca-Cole.

 

Ashley Williams i Coca-Cola

Ashley Williams i Coca-Cola

 

Od novijih suradnji, Nicola Formichetti, kreativni direktor Diesela, postao je jedan od Pepsi ambasadora i dizajnirao posebnu Pepsi limenku, a mladi dizajneri Ashish, Ashley Williams i Sophia Webster ubacili su u svoje kolekcije za 2015. prepoznatljiv identitet Coca-Cola motiva.

 

Sophia Webster i Coca-Cola

Sophia Webster i Coca-Cola

 

Čak je i OPI osmislio Coca-Cola liniju lakova za nokte. „Modne suradnje učinile su čuda u terminima prodaje i percepcije branda“, kažu iz Coca-Cole. Sve to zapravo podsjeća na proročku izjavu Ricka Owensa kako su „dizajneri nove rock zvijezde“. Drugim riječima, kupci pozitivno reagiraju na dizajnerske zvijezde u kampanjama i, što je najvažnije, prodaja raste.

Piše: Maja Karnik
Fotografije: press

Preporučujemo

Pročitajte i...

LVMH će osnovati modnu nagradu u čast Karla Lagerfelda

Dodjela nagrada za mlade dizajnere LVMH zakazana je 4. rujna u Parizu

Met priprema izložbu o Karlu Lagerfeldu

Njujorški muzej spreman je odati počast pokojnom dizajneru

Prva Chanelova revija bez Karla Lagerfelda nije razočarala

Virginie Viard uspješno preuzela poziciju umjetničke direktorice

Fendi će odati posebnu počast Karlu Lagerfeldu

Priprema se posebna revija u Rimu

▲ Povratak na vrh