Modni dvojac KLISAB poziva nas da volimo same sebe

17.04.2019.

Pozitivna poruka nove kolekcije

Be kind to yourself, tako su Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić iz studija KLISAB saželi poruku kojom prate kolekciju za proljeće/ljeto 2019. godine. “Žene redovito svoju ljubav poklanjaju drugima. Za ovu kolekciju napravili smo vizuale s kojima ćemo ih podsjetiti da imaju pravo i sebe razveseliti. Voljeti sebe nije sebično. Naprotiv!” pojasnili su dizajneri ključnu ideju njihove nove kampanje.

 

 

Spektar gesta od zaštite do zabave na ovim vizualima ujedinjen je sugestijom ideje ljubavi prema samoj sebi. Nasmijano lice modela i vesela kampanja prikazuju blizak odnos dizajnera sa ženama za koje kreiraju, koji se ne temelji samo lijepom dizajnu, već i na tome kako će to što nosimo utjecati na naše raspoloženje i samopouzdanje.

 

 

Mirne i neutralne nijanse dominiraju kolekcijom i tako naglašavaju prepoznatljivu KLISAB opuštenost. Baloneri, hlače, košulje, suknje i haljine pročišćenih su linija i namijenjeni za nošenje day to night.

 

 

Silueta kolekcije naglasila je ženski struk, a ovdje je postignuta primjenom različitih tehnika, krojnim ušicima i zatezanjem gumenim trakama. Konstrukcijsko istraživanje razvedeno je i do igre nabiranja tkanine na odabranim modelima, kreirajući volumen prepoznatljiv za KLISAB estetiku.

 

 

Ovo je prva suradnja dizajnera s renomiranom fotografkinjom Marijom Milin, styling je rad Ane Nikačević koja je lookove zaokružila klasičnim odabirom bijelih i bež salonki koje savršeno pristaju uz zemljane tonove i neutralne nijanse.

 

 

Petra Sever potpisuje make up, Katica Topčić oblikovanje kose. Model je Tea Kramer (Talia Model), a kreativno vodstvo i produkcija rad je Nikole Bebana.

 

Fotografije: Mare Milin

Preporučujemo

Pročitajte i...

Može li organska tkanina biti chic za proljeće i ljeto? U novoj kolekciji otkrila nam je Ivona Martinko

Jedna od prvih dizajnera u Hrvatskoj koja u svojim kolekcijama koristi isključivo ekološke tkanine

Nakit koji će osvojiti romantičarke

Motivi srca i zvjezdica u centru su pozornosti Hora Plus Fossil kolekcije

Ana Maria Ricov nam donosi novu ženstveniju siluetu za toplije dane

Dizajnerica predstavlja vlastiti koloritni uzorak

Minimalistički nakit u glavnoj ulozi svake modne kombinacije

Nova kampanja brenda The All za proljeće/ljeto 2019.

Replay proljetna akcija – Više od 100 artikala na 30% popusta!

Više od 100 artikala sniženo je za čak 30%! U primamljivu ponudu ulazi velik dio asortimana što će zasigurno obradovati sve ljubitelje modne marke Replay. Akcija traje od 11. do 22.4.2019., a popuste možete pronaći u Replay prodavaonicama u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Dubrovniku te na službenom Reverto webshopu

▲ Povratak na vrh