Nekoliko tisuća ili desetaka milijuna: koliko košta revija modne kuće Versace?

18.03.2019.

Capri Holdings, vlasnik robne marke, objavio je financijska izvješće

Brend koji je poznat po obitelji Versace, točnije Donatelli i Gianniju, već nekoliko mjeseci je pod drugim vodstvom. Jedan od glavnih poslovnih događaja u modnoj industriji prošle godine bio je kupnja obiteljskog modnog poduzeća Versace od strane velikog holdinga Capri Holdings Ltd. za 2,1 milijardu dolara.

 

 

Transakcija je detaljno opisana u računovodstvenim dokumentima prošlog petka kada je Capri otkrio financijska izvješća, iz kojih je postalo jasno koliko marka troši na svoj luksuzni imidž. Ako vas je zanimalo koliko zapravo stoji pojavljivanje supermodela poput Naomi Campbell ili Gigi Hadid na modnoj reviji ili da vam Bella Hadid bude zaštitno lice kampanje, donosimo vam jednu veliku računicu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Versace (@versace) on Mar 8, 2019 at 11:24am PST

 

Na primjer, održavanje modnih revija i raznih drugih modnih događanja, Versace je koštalo oko devet milijuna eura, više od pet milijuna vrijedi snimanje reklamne kampanje, a 21 milijun se troši na oglašavanje i promociju. Brojke su citirane u modnom izdanju WWD-a. Je li se trošak isplatio?

 

 

Da, troškovi su se svakako isplatili i to višerostruko, budući da su prihodi tvrtke iznosili nekoliko stotina milijuna dolara, koji su dolazili izravno iz trgovina. Što znači da su kupci itekako ostali pod dojmom glamura koji predstavlja legendarni modni brend.

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Donatella Versace svira bubnjeve u novoj Versace kampanji

Spremni smo plesati kako Donatella svira

Ikonična Versace haljina Jennifer Lopez sada je dostupna kao tenisica

Versace objavljuje suradnju povodom 50. rođendana pjevačice

Irina Shayk predstavila glavni modni dodatak ovog proljeća

Prelijepa manekenka i talijanski brend su savršen spoj

▲ Povratak na vrh