Nema više seksa za Toma Forda

14.08.2017.

Seks je istrošen. Tako barem smatra Tom Ford, dizajner koji je karijeru izgradio na nepodnošljivo seksi kolekcijama i još provokativnijim reklamama

Ipak, nakon više od dva desetljeća pomicanja granica pristojnosti i kampanja koje su nerijetko zabranjivane, čini se kako se Ford zasitio golotinje te je u razgovoru za New York Magazine najavio svoju novu, romantičnu stranu. Govoreći o seksepilu u modi, Ford se osvrnuo na zanimljiv paradoks uspoređujući trenutnu situaciju s 1994. kad je postao kreativni direktor za Gucci i šokirao svijet svojom smjelom estetikom. “Nekada smo snimali dvije verzije reklamnih kampanja – jednu provokativnu poput one G-točke koju smo plasirali u većem dijelu svijeta, i jednu primjereniju tržištu Bliskog Istoka. Danas imamo tri nivoa čednosti pa snimamo jednu kampanju za Bliski Istok, jednu za konzervativnu Ameriku i jednu za ostatak svijeta. Amerika je danas u čudnom stanju, sve je upitno, svega se boji.” Ford nije otkrio previše o svojoj romantičnoj viziji, ali je napomenuo kako se okreće senzualnosti umjesto seksualnosti. Golotinja, smatra, danas više nikoga pretjerano ne uzbuđuje i potrebno je puno više da biste privukli pozornost. Što god to bilo, nema sumnje da Ford zna odgovor pa s nestrpljenjem očekujemo da otkrije svoje nove karte.

Tekst: Maja Karnik
Foto: Tom Ford

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh