Neočekivani kineski webshop predstavio reviju u Parizu

11.10.2019.

High-street brend na prestižnom modnom događanju

Priznajte, jeste li jedna od onih koja je svoje nove futurističke naočale, biciklističke hlačice ili slične trendi komade kupila na popularnome kineskom webshopu SheIn?

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SHEIN UK (@shein_gb) on Oct 4, 2019 at 6:39am PDT

Smiješno niskih cijena, a zapravo odličnog dizajna (poneki komadi zaista pariraju Zari ili Topshopu), na Sheinu fashionistice iz cijeloga svijeta kupuju must-have komade, koje se nose pojedine sezone. Priznaju li pritom gdje su ih nabavile, to je već druga stvar.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SHEIN UK (@shein_gb) on Oct 6, 2019 at 12:01pm PDT

Nisu samo jako mlade cure fanovi ovoga webshopa – često ga na svome blogu Le Catch spominje bivša modna urednica Conde Nasta Marlien Rentmeester, a vidjeli smo ih i na shopping stranicama nekih britanskih portala. Moglo bi se raspravljati o kvaliteti komada, većina je odjevnih artikala izrađena od poliestera, ali ova novinarka iz vlastitog iskustva može posvjedočiti o kvaliteti modnih dodataka. Njihove sunčane naočale, naprimjer, osim dobroga dizajna diči i prilično dobra kvaliteta – već ih par godina posjedujem i još su u dobrome stanju!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SHEIN UK (@shein_gb) on Sep 26, 2019 at 4:30am PDT


No, čini se da SheIn ima ambicije postati više od „guilty pleasure“ brenda koji se dobro prodaje, ali ga zapravo ne prati dobar imidž. Poput drugih high-street brendova, koji su svojedobno predstavili kolekcije putem revija na tjednima mode (H&M u Parizu, Topshop u Londonu), i SheIn je na kraju ovogodišnjeg pariškoga tjedna putem revije predstavio posebnu kolekciju.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SHEIN UK (@shein_gb) on Oct 10, 2019 at 6:41am PDT

 

Iako, naravno, nije bila na službenome kalendaru, revija je produkcijom mogla parirati dizajnerskim imenima. Podijeljena u 4 sekcije: Romantic, Chic, Sporty i Night Out, prepuna je artikala koji (barem na pisti) stvarno odlično izgledaju! Buržujska haljina od tvida ili faux Croc pencil suknja za 20 dolara? Šljokičasta večernja haljina za 39? Ili pak trendi sportski kombinezon za 18? Sve to i više bilo je predstavljeno na reviji! U stilu „See now, buy now“ formule, komadi će se uskoro moći kupiti na webshopu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SHEIN UK (@shein_gb) on Oct 8, 2019 at 6:34am PDT


Aktualna modna svijest kreće se prema održivosti, a SheIn za sada nije poduzeo nikakve korake (poput mnogih drugih high street brendova) u tome smjeru. Zato mu ovakva „fancy“ revija neće previše povećati ugled – stvari su, iako privlačne, svojim (pre)jeftinim cijenama potrošne te doprinose nepotrebnom gomilanju.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SHEIN UK (@shein_gb) on Oct 4, 2019 at 8:31am PDT


No, s druge strane, priznajemo da razmišljamo o tome da odemo do webshopa i možda ipak nabavimo koji komad iz kolekcije. Čini se da će nam ovaj brend ipak ostati guilty pleasure!

 

 

Piše: J.R.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Francuski shopping: Angelina Jolie u Parizu

Glumica provodi slobodno vrijeme u buticima na Elizejskim poljanama

5 glavnih trendova nadolazećeg proljeća

Ostaje nam samo pričekati početak ožujka

Je li Givenchy sasvim promašio na modnoj reviji u Parizu?

Givenchy je dao jasne stilske upute, no tko će ih se držati?

▲ Povratak na vrh