Nova era: Prva kampanja Riccarda Tiscija za Burberry

25.01.2019.

Snimana objektivom čak šest različitih fotografa!

Kada je, prošlog rujna u Londonu, Riccardo Tisci publici predstavio svoju debitantsku kolekciju za Burberry, bilo je posve jasno da britansku modnu kuću bogate tradicije čeka neka nova era, vrijeme u kojem se miješaju prepoznatljivi, kultni simboli “dobrog starog” Burberryja, ali i neki suvremeniji, streetwear momenti koji će se svidjeti nekoj novoj, mlađoj publici.

 

 

Pod povećalom modne javnosti, bivši je dizajner kuće Givenchy za Burberry snimio svoju prvu kampanju, za kolekciju namijenjenu proljeću 2019., a na njoj je radilo, ni manje ni više, nego šest zvučnih fotografskih imena: Nick Knight, Danko Steiner, Hugo Comte, Colin Dodgson, Peter Langer i Letty Schmiterlow.

 

 

Svaki je od njih dobio zadatak da svojim objektivom prenese svoj doživljaj kultnog britanskog brenda, način na koji vidi novu eru u modnoj kući Burberry. Pred njihove objektive stala su zvučna imena poput Stelle Tennant, Natalije Vodianove i Irine Shayk, a svi su to učinili unijevši u priču dašak sofisticirane elegancije koju Burberry želi komunicirati u svojem povratku na tračnice stare slave.

 

 

“Ono što mi se sviđa kod Burberryja je njegova inkluzivnost – njegova se estetika sviđa svima bez obzira na godine, na njihov društveni status, rasu, spol…”, izjavio je Riccardo Tisci u svom priopćenju za medije povodom lansiranja njegove prve kampanje za Burberry. “Kada sam razmišljao o prvoj kampanji, na pameti mi je bilo to da želim raditi s čim više suradnika kako bismo čim zornije prenijeli duh modne kuće, ali i interpretirali ono što Burberry predstavlja posve različitim ljudima – od milenijalaca do starije publike, Britancima, ali i internacionalno”, zaključio je Tisci.

Piše: T.L.
Fotografije: Burberry

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh