Nova kampanja brenda Lanvin pokazuje da su na pravome putu

14.08.2019.

Prva kampanja pod dizajnerskom palicom Bruna Sialellija

Dobro je poznato da brend uspjeh (ili neuspjeh!) zapravo duguje trenutnom kreativnom direktoru. Svaka čast povijesnom naslijeđu, ili čak estetici koja ga je svojedobno proslavila, no ako aktualni kreativni direktor ne zna na pravi način neku modnu kuću učiniti relevantnom, uzalud je sve navedeno.

Pogledajmo samo Pucci ili  Ungaro. Unatoč ikoničkom printu jednoga te slavnoj prošlosti drugoga, nikako da nađu pravoga dizajnera koji će ih učiniti poželjnim modernim trendsetericama. Još se nekako drže, ali daleko su od onoga gdje bi ih prava osoba mogla dovesti! Drugi su pak brendovi, poput Carvena, nakratko uspjeli vratiti staru slavu, dok su odlaskom kreativnog direktora zaslužnoga za taj uspjeh, opet ubrzo potonuli u zaborav. Činilo se da bi se to moglo dogoditi i Lanvinu.

Slavna je modna kuća, koju je osnovala Jeanne Lanvin, pod vodstvom Albera Elbaza dugo bila jedna od najhvaljenijih od strane modnih kritičara, a ujedno i uvijek na vrhovima prodaje jer su fashionistice poludile za Alberovim poželjnim kreacijama – osobito za ženstvenim haljinama i zavodljivim nakitom!

Svi znamo da je zbog svađe sa vlasnicom Alber napustio brend, a njegova zamjena pokazala se i više nego neuspješnom. Dvije kolekcije pod palicom Oliviera Lapidusa bile su gotovo jednoglasno ismijane od strane svih relevantnih kritičara, te se činilo da brendu nema spasa! Srećom, Olivieru su zahvalili na suradnji te doveli svjež vjetar u brend u vidu mladog Bruna Sialellija.

Nepoznat izvan uskih insajderskih krugova, Bruno je došao iz Loewe-a gdje je radio u timu J.W.Andersona. Iako su neki Bruninoj kolekciji zamjerili preveliku sličnost s estetikom brenda za kojeg je donedavno radio, ipak su se svi složili da je to korak u pravome smjeru za spas brenda. Nedavno izbačena kampanja te kolekcije potvrđuje da su stvarno na dobrome putu!

Boemske, nježne i senzualne kreacije odlično su predočene u kampanji koju je snimio Glen Luchford, poznat po svim recentnim Gucci vizualima. Već činjenica da je Glen pristao snimiti kampanju, najbolje govori da se cool faktor brenda, čini se, opet podigao do zavidne visine. Služeći se tehnikom kolaža, slobodno miješajući grupne i pojedinačne fotografije modela u zanimljive umjetničke kompozicije, Luchford je postigao da Sialellijeve boho haljine i kaputi uistinu izgledaju sjajno!

Pozdravljamo ovaj novi smjer brenda, čini se da bi Bruno mogao vratiti Lanvin na mjesto koje mu pripada!

Piše: J.R.
Fotografije: Lanvin

Preporučujemo

Pročitajte i...

Kako izgledati chic u pustinjskom okruženju?

Neobična kampanja s Balenciaga potpisom

Gucci putuje u zlatno doba Hollywooda

Fantastična nova kampanja talijanske modne kuće

Može li novi kreativni direktor francuskom brendu Lanvin vratiti stari sjaj?

Otkriven novi kreativni direktor francuske modne kuće

Burberry ima odličnu božićnu kampanju

Pomaknuta blagdanska atmosfera na britanski način

Nova Reebokova kampanja ohrabruje žene kako bi postale boljom verzijom sebe

Glavne protagonistice u kampanji Gal Gadot, Danai Gurira, Gigi Hadid, Ariana Grande, Nathalie Emmanuel i Katrin Davidsdottir

▲ Povratak na vrh