Nova kampanja Stelle McCartney za spas planeta

29.07.2019.

Dizajnerica iz sezone u sezonu popravlja obraz modne industrije

“U dobu klimatske krize, važnije je no ikada – djelovati. Naša kampanja prikazuje ansambl agenata promjene dok se zajedno borimo za budućnost našeg planeta,” – glasi objava Stelle McCartney uz fotografiju Amber Vallette. Rehabilirani supermodel 90-ih stoji podno brda iza kojeg se u daljini, iz gornje sredine formata, šire Sunčeve zrake. Kao kakav grafikon koji prikazuje porast tijekom godina. Jesu li faktori koje ova krivulja prikazuje vrijeme i temperatura? Valletta izgleda kao da se u lažnom krznenom kaputu, ako je to uopće moguće, kuha više od dvije vikunje koje joj prave društvo. Ovako zajedno postavljeni na gorućem suncu, podsjećaju nas: “Ona se može skinuti, mi – ne.”

McCartney odavno predvodi modni razgovor o održivosti. Upravo za njenim dizajnima posežu hipersenzibilni konzumeristi koji od proizvođača očekuju ravnotežu kvalitete i osvještenosti, a ne trendi krpice s posljednjom otkačenom idejom. Istina, McCartney ne zaostaje ni u tom aspektu, no ako vam je upravo taj moment njenog dizajna zagolicao maštu, to je samo šlag na torti.

Nedavno se eko-ratnica pridružila LVMH grupaciji, što će im zasigurno zaraditi pokoji bod na održivosti. Prva revija pod okriljem novog konglomerata, naglasak prije svega stavlja upravo na klimatske promjene. McCartney nas svake sezone iznova podsjeća na važnost očuvanja okoliša, no nikada njezine kampanje nisu imale ovoliko čistu simboličku formu. Johnny Dufort ovaj je put uhvatio niz fotografija koji podsjećaju na stillove iz nekakvog Van Trierovog filma, sve je svedeno na elementarnu razinu – voda, zemlja, zrak. Oči nam putuju niz dijagonalu iz gornjeg lijevog kuta u donji desni gotovo na svakoj, svojim disbalansom simulirajući i potičući osjećaj nelagode i narušene prirodne ravnoteže.

Stajlinzi s piste krasili su i kampanju pa se na fotografijama mogu pronaći ogrlica urešena kuhinjskim gumicama te naušnice od spajalica, obnavljajući tako još jedan ciklus uporabe za te predmete.

Za intervju s Emily Farrom iz Vogue Runwaya McCartney je izjavila da bi “voljela vidjeti više kolega kako ju drže za ruku”. Ova je kolekcija pozivnica svim dizajnerima odjeće da joj se pridruže u ispravljanju krivice modne industrije koju su naslijedili.

 

Piše: D.M.
Fotografije: Stella McCartney

Preporučujemo

Pročitajte i...

Taylor Swift i Joe Alwyn po prvi put se pojavili zajedno u javnosti

Par koji rijetko imamo prilike vidjeti zajedno

Meghan Markle se nakon vjenčanja presvukla u divnu Stella McCartney vjenčanicu

Nekoliko sati nakon vjenčanja na kojem se Meghan Markle pojavila u Givenchy vjenčanici, vidjeli smo divnu bijelu haljinu koju je odabrala za svadbenu proslavu

Stella McCartney je ponovno preuzela vlasništvo nad svojim brendom, a evo zašto je to sjajno

Nakon 17 godina partnerstva s Keringom britanska dizajnerica postaje stopostotna vlasnica brenda koji nosi njezino ime

10 ekološki prihvatljivih brendova donjeg rublja

Svijet mode kreće se polako, ali sigurno prema održivijoj budućnosti, a u tom su pokretu svoje mjesto našli i brendovi donjeg rublja

Stigla je nova H&M Conscious Exclusive kolekcija s novim održivim materijalima

H&M Conscious Exclusive donosi modne dodatke izrađene od starih svijećnjaka i haljine od ribarskih mreža i drugog najlonskog otpada

▲ Povratak na vrh