Odsad na Instagramu možete kupiti sve što nosi Olivier Rousteing

09.07.2019.

Što je "Shopping for Creators"?

Sve donedavno, dizajneri su živjeli u sjeni modnih kuća za koje stvaraju, a od njih se nije očekivalo pretjerano medijsko eksponiranje. Njihov je zadatak bio predano graditi estetiku kuće i mahnuti publici iza zavjese na koncu uspješno odrađene revije, uz tek poneki intervju s temom “poslodavca” u fokusu. No, društvene su mreže promijenile priču.

 

 

Pojavom, rastom i sve većom ulogom društvenih mreža u našim svakodnevnim životima, i sami su dizajneri počeli raditi na imidžu svog osobnog brenda i svom sljedbeništvu, a modne kuće njihove su reputacije ugradile u vlastiti imidž čineći tako svoje dizajnere važnim i neizostavnim faktorom ne samo kada je kreiranje u pitanju već i cjelokupni dojam koji brend odašilje publici. Savršen primjer koji podupire tu tvrdnju je Olivier Rousteing, kreativni direktor renomirane modne kuće Balmain, koji na svom Instagram profilu broji impresivnih 5.4 milijuna sljedbenika. Ogromna je to publika zainteresirana za Olivierov život i rad, a posredno i za sam Balmain. Upravo zato, poduzetni je Rousteing odlučio surađivati s Instagramom na njihovom novom projektu “Shopping From Creators” koji će milijunima njegovih followera, koristeći aplikaciju “Checkout”, omogućiti da kupe odjeću koju on nosi i to direktno s njegovog Instagram profila.

 

 

“Nosim mnogo odjeće koju sam dizajnirao za Balmain no ti komadi često ne odu u proizvodnju. I svaki puta kada objavim svoju fotografiju u nekom od tih modela, dobijem tone komentara u kojima me ljudi pitaju gdje ih mogu kupiti”, objašnjava popularni dizajner te dodaje kako je upravo zato odlučio “otkloniti frustraciju” i omogućiti svojim fanovima da kupe upravo ono što on sam nosi. Svi komadi, odabrani po osobnim preferencijama Oliviera Rousteinga, od tenisica i trenirki preko couture komada, bit će limited-edition i odmah dostupni za kupnju, pokrivajući različite cjenovne razrede.

 

 

Instagram je mogućnost direktnog shoppinga preko “Checkout” aplikacije počeo testirati u ožujku s pomno selektiranim partnerima poput influencerica Camile Coelho, Chiare Ferragni i Aimee Song, prestižnih publikacija kao što su Vogue, Refinery29 i GQ te celebrityja Gigi Hadid, Kim Kardashian West i Kylie Jenner. Rousteing je jedan od rijetkih dizajnera koji se odlučio priključiti programu, a ako “projekt” zaživi vjerujemo kako će se uskoro priključiti i mnogi drugi.

“Za mene je to jedan od načina kako da postanem još autentičniji i inkluzivniji”, rekao je dizajner te dodao: “Ono što želim učiti s Balmainom je kreirati zajednicu oko brenda. Mnogi su dizajneri to učinili i prije mene, i prije nego što su se pojavile društvene mreže. Za mene je Instagram odličan marketinški alat, može sjajno pogurati imidž brenda no pritom mora ostati autentičan”. Možemo mu vjerovati na riječ, jer ako netko to na virtualnom nebu odrađuje sjajno, onda je svakako Olivier.

 

Piše: T.L.
Fotografije Profimedia/Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh