Otkrijte novu mušku kolekciju Silvija Vujičića

19.01.2018.

Silvio Vujičić predstavlja još jednu do zadnjeg detalja promišljenu mušku kolekciju za svoj brend E.A. 1/1 S.V.

Kolekcija za jesen i zimu 2018. godine donosi sedam odjevnih kombinacija koje čine klasični muški komadi odjeće poput košulje, kombinezona, raglan kaputa i kaputa na dvostruko kopčanje, koji su uvećani u proporciji do 33%.

Izrađeni su od tanke popelinske pamučne tkanine koja se najčešće primjenjuje pri izradi košulja. Takve popelinske tkanine, korištene u ovoj kolekciji, otisnute su tehnikom sitotiska u bijeloj boji. Kao motivi korišteni su klasični grafički uzorci tkanja poput: pepite, herringbonea i pinstripea. Na taj način dobivene su različite varijacije moiré uzoraka. Tekstil je u konačnici premazan vodootpornim slojem transparentnog laka. “Izokretanjem” primjene i svojstava tekstila, vrlo lagani i prozračni materijali dobili su karakteristike onih toplih i nepropusnih.

Vunene aplikacije sa simbolima preuzetim s ambalaža sitotiskarskih boja i pratećih proizvoda sitotiskarske industrije nalaze se na vanjskoj površini odjevnog predmeta. Na taj način ti simboli “potpisuju” predmet s procesima i bojama korištenim pri samoj izradi odjevnog komada. Tako na primjeru Overall kaputa možemo iščitati sljedeće simbole: EX-TS koji označava gotovu, bezbenzinsku, vruće fiksirajuću sitotiskarsku pastu na vodenoj osnovi, korištenu za postizanje bubrećih termostabilnih efekata na tamnom i bijelom tekstilu, 320°C je temperatura pri kojoj se prije navedena sitotiskarska pasta fiksira.

Vodonepropusne kape također su izrađene od popelina i uzoraka kao i ostatak kolekcije, s iznimkom “Hole Cap”, kape s rupom u sredini prednje krune kape. U galeriji pogledajte cijelu kolekciju.

Tekst i foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

Francuzi najbolje znaju kako se dobro našaliti s trendovima

Pariška robna kuća Le Bon Marché ima novu zabavnu inicijativu. Naime, iza naziva "Let's Go Logo" krije se jedinstvena kolekcija odjeće i modnih dodataka zamišljena kao zabavan i ironičan pogled na sve izraženiju logomaniju i rastuće tržište modnih lažnjaka

Uskoro stiže najveće izdanje Fashion.hr-a do sada

Nacionalni tjedan mode BIPA FASHION.HR, koji ove sezone donosi brojne novitete u konceptu i programu, predstavlja službenu kampanju kao uvod u najiščekivaniji modni događaj ovog proljeća

Zavirite u novu kolekciju hrvatskog brenda CHYPKA

U prepuno mkulubu Opera predstavljena je nova kolekcija mladog brenda CHYPKA

Hrvatski dizajner u finalu prestižnog natjecanja u Novom Zelandu

Hrvatski dizajner Damir Begović jedan je od finalista prestižnog natjecanja iD International Emerging Designers koje se održava jednom godišnje u Novom Zelandu

Hrvatski brend eNVy room predstavio novu kolekciju pred poznatim uzvanicima

Novi modeli inspirirani edvardijanskim dobom i likom Gibson Girl "prošetali" su sinoć pistom eNVy room showrooma, a u njima su uživali brojni poznati uzvanici

Istražite intrigantnu kolekciju hrvatskog brenda Price On Request

Nakon slojevite kampanje u obliku obične bijele majice koja vizualno komunicira pojedini odjevni predmet, brend Price On Request predstavlja lookbook za POR/NO2 kolekciju čiji je autor stalni POR suradnik, fotograf Matej Jurčević

▲ Povratak na vrh