Provokativan, britak i tako domišljat!

29.10.2016.

Henry Holland i dalje nas zabavlja svojim porukama na majicama, genijalnim marketinškim trikovima i provokacijama koje ne prestaju

Malo je dizajnera koji se bar jednom nisu našli na nekoj od prekul majica brenda House of Holland. No, začetnik brenda, Henry Holland, parodijama ne časti samo svoje kolege po struci.

Glumice, manekenke, it-djevojke, pjevačice… sve su one u posljednjih deset godina inspirirale nebrojene šaljive i hrabre natpise kojima Holland može zahvaliti karijeru, ali i nekoliko neugodnih poziva na sud.

 

profimedia-0303889604

 

Engleski dizajner na sceni se pojavio 2006. i od samih početaka pozornost privlačio promišljenim sloganima na običnim T-majicama. „I’ll Tell You Who’s Boss, Kate Moss”, “Do Me Daily, Christopher Bailey” i “Cause Me Pain, Hedi Slimane” bilo je i više nego dovoljno da već ta premijerna kolekcija privuče mnogo pozornosti, no pravi se boom dogodio nakon što se Gareth Pugh na kraju svoje revije prisutnima poklonio baš u Hollandovoj majici s natpisom „Get Your Freak On Giles Deacon“.

Dizajner se prisjeća kako telefoni nakon toga nisu prestajali zvoniti, a javio mu se i Giles Deacon zatraživši majicu s natpisom „UHU Gareth Pugh“.

Danas, deset godina kasnije, Holland je prvi okrugli rođendan brenda odlučio obilježiti još jednom smjelom kolekcijom s novim natpisima. „Flick yer bean for Agyness Deyn“ ili „I’d Get On All Fours For Michael Kors“ ili „I’m yours for a tenner Kendall Jenner“ samo su dio repertoara spomenute kolekcije koju je osim revijom, dizajner predstavio u suradnji sa zvijezdama svojih slogana. Ipak, nisu svi spomenuti bili oduševljeni njegovim idejama.

 

profimedia-0038697526

 

Holland se suočio s prijetnjama, sudskim tužbama i kritikama od strane celebova koji su smatrali kako se njihova imena zloupotrebljavaju u svrhu zarade.

Sve to, naravno, nije ga spriječilo da svoj provokativan, britak i domišljat stil nastavi razvijati i danas s pravom nosi titulu kralja parodije zaslužnog za povratak slogana među najpoželjnije modne trendove.

Piše: Maja Karnik
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Lily Allen u kampanji House of Holland

Britanska pop zvijezda zaštitno je lice kuće HMH za kolekciju sunčanih naočala za ljeto 2015.

U modi, imidž je i dalje sve

Jeste li znali da Raf Simons prodaje ljepljivu traku iz svoje posljednje kolekcije za 200 dolara?

Pernate kape kao hit sezone na rujanskim naslovnicama

Budući da su rujanske naslovnice tradicionalno najvažnije u kalendarima modnih izdavača i urednika, njihova je produkcija uvijek dramatičnija i estetski riskantnija, nego što smo inače navikli

Otkrijte moćnu mušku kolekciju Silvija Vujičića

Silvio Vujičić predstavlja lookbook nove muške kolekcije za svoj brend E.A. 1/1 S.V. koji izgleda sjajno

Stigla je kolekcija tenisica Superga x Charlotte Simone

Iako je ova suradnja najavljena još u veljači, tenisice iz kolekcije napokon su predstavljene prije nekoliko dana, a o njima su se već raspisali svi mediji

Nova kampanja kuće Acne Studios slavi moderne obitelji

Švedska kuća Acne za svoju je novu kampanju angažirala dva gay oca i njihovo četvero djece

▲ Povratak na vrh