Razlozi iza preokreta u Cavalliju

Vijest o odlasku kreativnog direktora Petera Dundasa jučer je došla kao iznenađenje, a sada je i podrobno razjašnjena
Samo nekoliko sati nakon jučerašnje iznenađujuće vijesti o odlasku kreativnog direktora Petera Dundasa iz Roberta Cavallija, CEO brenda Gian Giacomo Ferraris najavio je veliku strukturalnu promjenu i reorganizaciju modne kuće i cijele tvrtke.
Osim što je norveški dizajner napustio svoje mjesto na kreativnom vrhu brenda, objavljeno je i kako će tvrtka svoje milansko sjedište zamijeniti uredima u Firenci. Također će se zatvoriti brojne trgovine, a od trenutnih 672 zaposlenika čak njih 200 dobit će otkaz. Rezultat takvih mjera, nadaju se u tvrtci, bit će povratak pozitivnim rezultatima kroz samo dvije godine.
Modna industrija, kao i brojne druge, suočava se s financijskim poteškoćama. “U takvom okruženju, samo ikonički brendovi sa smislenim biznis modelom i učinkovitom organizacijom mogu preživjeti” – rekao je Ferraris u službenoj izjavi. Nimalo iznenađujuće, on vjeruje kako Cavalli ima temelje potrebne za (re)izgradnju uspješnog biznisa, ali prva stvar na njegovom rasporedu bit će ujednačavanje prihoda i rashoda.
Povjerenje je prepušteno potpuno u Ferrarisove ruke koji je sličan plan i program reorganizacije uspješno proveo u do nedavno obiteljskoj tvrtci, Versaceu. Tko će naslijediti Dundasa, koji je brend vodio između 2002. i 2005. te posljednjih godinu i pol dana, još nije poznato.