Samo ovaj brend može trendseterice dovući u McDonalds

26.06.2019.

Revija u pariškoj podružnici popularnog fast food lanca

Nesvakidašnji prizor dogodio se neki dan u podržnici McDonaldsa na pariškom Champs Elysees-u. Natalia Vodianova, novinarka američkog Voguea Sarah Mower, Diane Pernet te drugi mdoni znalci smjestili su se u uske separee poznatog fast food lanca, uz to grickajući za modni svijet netipične proizvode- nezdravu brzu hranu i pića po kojima je restoran poznat: pommes frites, shakeove i Coca Colu, doduše u ambalaži s Vetements logom.

 

 

Zapravo ne toliko začuđujuće, kada se uzme u obzir povod zbog kojeg su modne face došle tamo, a to je posljednja revija brenda Vetementsa, poznatog upravo po modnim provokacijama i igranja s logoima brendova iz popularne kulture.

 

 

Tko se ne sjeća njihove DHL majice, identične onoj kakvu uistinu nose radnici te kompanije, samo višestruko skuplje, a koja se ipak redovito svugdje rasprodala? Ili kopiji Ikea plave shopping torbe (ovaj puta za Balenciagu, brend za koji dizajner Demna Gvasalia također dizajnira)?

 

Kolekcija zapravo nije ponudila mnogo novih ideja. Estetika ružnoga, neprofesionalni modeli, igranje proporcijama i slojevima te inspiracija uniformama ( u ovom slučaju onima kakve nose zaštitari, uvijek prisutni u spomenutim lokalima). Tu je i uobičajeno poigravanje logotipima, ovoga puta na red su došli PlayStation i Heineken, te dekonstruirane haljine vintage stila. Naravno, iako već viđeno, ne može se Vetementsu osporiti iznimnu dopadljivost modela, koji će se vjerojatno i ovoga puta odlično prodavati.

 

 

Smjestiti modnu reviju u McDonalds, cinici će doduše možda proglasiti pomalo očajničkim potezom brenda, kojeg su mnogi više puta otpisali, tvrdeći da je ljudima pomalo dosadilo njihovo igranje ikonama popularne kulture, te preskupi i zapravo precijenjeni proizvodi. Drugi će reći da je to genijalan potez i odličan marketinški trik koji će uistinu povećati zanimanje za brend.

Ne znamo s kojom se stranom vi slažete, ali se svakako ne može poreći zabavni efekt koji je kolekcija i njena prezentacija proizvela, u inače ne pretjerano inventivnom ovogodišnjem modnom tjednu muške mode u Parizu.

 

Piše: J.R.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Je li Vetementsu odzvonilo?

Šuška se kako je potražnja za kontroverznim brendom drastično pala

U modi, imidž je i dalje sve

Jeste li znali da Raf Simons prodaje ljepljivu traku iz svoje posljednje kolekcije za 200 dolara?

Kendall Jenner nosi traperice sezone o kojima se priča

Patent na stražnjoj strani traperica definitivno je nešto što otvara diskusije na društvenim mrežama

Kako je obična kuta postala... kult?

Streetwear ispisan porukama na leđima defintivno je jedan od dominantnijih na sceni

vetements

Vetements predstavio najluđi par traperica

Tko će se prvi usuditi odjenuti ove traperice?

▲ Povratak na vrh