Sasvim drugačiji vintage

23.04.2019.

Attico i RE/DONE pripremaju stylish lekciju o održivosti

RE/DONE je najzanimljivija priča o održivosti za koju još niste čuli, a sve je krenulo 2014. u Los Angelesu kad su Sean Barron i Jamie Mazur, inače ljubitelji vintage trapera, zamislili malo drugačiji pristup odijevanju i kroz necenzuriranu rekonstrukciju starih Levisica predstavili novo lice nošenog trapera. Krenuli su sa samo dva klasična modela – The Relaxed Skinny i The Relaxed Straight – i ponudili ih u modernom izdanju koje je odmah privuklo publiku, ali i Levi’s. No, umjesto tužbe za kopiranje, Levi’s im je ponudio suradnju pa danas još uvijek u svojim kolekcijama nude prerađene modele njihovih starih traperica.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RE/DONE (@shopredone) on Apr 11, 2019 at 9:55am PDT

Autentičan stil i održivost koju promiču iz kolekcije u kolekciju privukli su pozornost i drugih američkih brendova poput Championa ili Bassa koji su im također ponudili svoje vintage kolekcije na redizajniranje, a posljednja u nizu suradnji koju su najavili putem Instagrama mogla bi biti i najzvučnija do sada. Radi se o kolekciji s talijanskim brendom Attico koji već nekoliko godina uspješno vode influencerice i dizajnerice Giorgia Tordini i Gilda Ambrosio.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by THE ATTICO (@the_attico) on Apr 16, 2019 at 8:26am PDT

S obzirom da je i Attico modna priča inspirirana vintage utjecajima, bilo je sasvim logično da oba brenda pokušaju nešto zajedno. Barron je Tordini i Ambrosio tim povodom pozvao u Los Angeles gdje su provele dan kupujući u lokalnim vintage buticima i arhivama, a kad su sa svojim odabirom stigle u RE/DONE L.A. studio, shvatile su da bi dizajnerska suradnja s Barronom i Mazurom mogla biti pun pogodak. Uz malu pomoć svojih američkih kolega, uspješno su dekonstruirale i redizajnirale sve kupljene komade otkrivši novo lice naizgled jednostavnih kimona, haljina i bluza koje uz uvijek zanimljivi RE/DONE traper izgledaju još modernije.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RE/DONE (@shopredone) on Apr 10, 2019 at 2:00pm PDT

Kolekcija je najavljena za sredinu svibnja kada kreće u prodaju putem odabranih kanala MatchesFashion, Selfridgesa i Barneysa, a najavne vizuale u međuvremenu pregledajte na njihovim Instagram profilima.

 

Piše: Maja Karnik

Foto: @shopredone / @the_attico

Preporučujemo

Pročitajte i...

Modna studija: koja je boja naprivlačnija na našem tijelu?

Znanstvenici su riješili spor između nevino bijele, temperamentne crvene, tajanstvene crne i stilski sive

Koji modeli haljina su najpopularniji ovog ljeta?

Od haljina na preklop do maksi haljina

▲ Povratak na vrh